یادداشت/خسرو مرادی- کارشناس مسائل سیاسی

بعد از آنکه اقشار مختلف مردم و نهادهای مدافع انقلاب اسلامی بطور گسترده ، دست به اعتراض علیه نوشته های دروغین فصلنامه استارباد زدند، مسئولان فصلنامه،موقتاً و به ظاهر برای کاهش واکنشها و التهابات اجتماعی سکوت کردند، ولی مرموزانه به تداوم افکار خلاف خود در کانال تلگرامی فضای مجازی پرداختند.

خیز انحرافی فصلنامه استارباد در فضای مجازی

یادداشت/ خسرو مرادی- کارشناس مسائل سیاسی از گنبدکاووس

خیز انحرافی فصلنامه استارباد در فضای مجازی

بعد از آنکه اقشار مختلف مردم و نهادهای مدافع انقلاب اسلامی بطور گسترده ، دست به اعتراض علیه نوشته های دروغین فصلنامه استارباد زدند، مسئولان فصلنامه،موقتاً و به ظاهر برای کاهش واکنشها و التهابات اجتماعی سکوت کردند، ولی مرموزانه به تداوم افکار خلاف خود در کانال تلگرامی فضای مجازی پرداختند، مخصوصا آقای رحمت الله رجایی –  سردبیر فصلنامه فوق- با توجه به سوابق انحرافی و سیاسی گذشته اش در مطبوعات، بصورت خزنده شروع به انتشار مطالبی کذب در برخی از کانالها نموده است. از جمله نوشته که آقای خارکوهی از نقد کتابش عصبانی شده! این سخن بسیار مضحک است. زیرا خارکوهی خود از پایه گذاران نقد کتاب در گرگان بوده و اولین جلسه نقد برای کتابش را خود سالها قبل در سالن کتابخانه عمومی گرگان با حضور چند نفر از جمله خود آقای رجایی برگزار نمود. از طرف دیگر ما ایشان را چهل سال است که می شناسیم او نه تنها از نقد علمی نمی ترسد بلکه به استقبال نقد هم می رود.

 مشکل این است که آقای رجایی نقد علمی بلد نیست بلکه دنبال سیاسی بازی و جناح بازی خودش است. چون او با دیدگاههای امام و انقلاب اسلامی تعارض دارد. به همین جهت در هر نشریه ای که مشغول بکار شده جرات نداشته مدیر مسئول آن شود چون مدیر مسئول پاسخگوی قانون است و از تبعات آن می ترسد. لذا یا سردبیر شده یا مدیر داخلی و یا... و متاسفانه به هر نشریه ای که تا کنون رفته بخاطر مواضع سیاسی انحرافی اش دردسر درست کرده است. حتی دوستانش هم دیگر مایل نیستند برایش هزینه کنند. شاید به همین جهت است که همیشه از این نشریه به آن نشریه خانه بدوش بوده است.

اما غلامرضا خارکوهی از همان اول انقلاب راه درست را برگزید و در مسیر واقعیت های انقلاب اسلامی مردم ایران قرار گرفت و همچنان ثابت و استوار باقی ماند. نه سمپات و ملیشیای سازمان منافقین شد و نه از مسیر امام و انقلاب جدا شد. بلکه از همان ابتدا مخالف منافقین و سایر ضد انقلابیون بود و تا کنون با قلم و زبانش با دشمنان انقلاب و امام مبارزه کرده و می کند که اثار متعدد ایشان گواه روشن این ادعاست . خارکوهی ثابت کرده که از دروغ و دغل بازی سیاسی متنفر است. از مدعیان دروغین فرهنگ گریزان است. او از کسانی که تاریخ انقلاب اسلامی را وارونه جلوه می دهند بدش می آید. از کسانی که به حضرت امام خمینی- رهبر و بنیانگذار این انقلاب- توهین می کنند بیزار است. از کسانی که همراه سازمان تروریستی منافقین  بوده اند و اکنون باز با سو استفاده از فضای آزاد با منافقین همصدا می شوند و آنها را تطهیر می کنند، بیزار است. خارکوهی به اندازه موهای سرتان برای بازشناسی تاریخ مبارزات مردم این منطقه زحمت کشیده و با آنکه بخشی از اعضای بدنش را در این راه از دست داده، اما هنوز بدون ادعا مشغول کار است و واقعیتهای تاریخ منطقه را براساس اسناد و تاریخ شفاهی شاهدان عینی بصورت- فرا جناحی- می نویسد. روش او در تاریخنگاری مبتنی بر علم و ایمان و ساده نویسی و راستی نگاری و بی طرفی علمی است و شجاعانه هم می نویسد که این ویژگی بخوبی در آثارش پیداست. از منافقین و حامیان بومی شان هم نمی ترسد. بلکه همیشه آماده دفاع از امام و انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران است و با زبان و قلمش ضد انقلابیون را افشا می کند. لذا اگر فصلنامه استارباد بخواهد مسیر انحرافی اش را از صفحات کاغذی به کانالهای تلگرامی و فضای مجازی منتقل نماید و ادامه دهد وباز جای "شهید و جلاد" را عوض نماید، باید بداند که قلمهای عالمانه و روشنفکران مسلمان و دلسوزان مدافع انقلاب اسلامی بار دیگر واکنش نشان می دهند و آن را نقد خواهند نمود و این یعنی همان "آتش به اختیار" که مقام معظم رهبری اخیراً روی آن تاکید فرموده اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار