مسلمانان روهنگیایی کشور میانمار که جزو اقلیت های دینی در این کشور محسوب می شوند در حال نابودی هستند.

مسلمانان میانمار در آتش سکوت مسلمانان جهان می سوزند

به گزارش گلستان24؛ دین بودایی با داشتن بیش از 400 میلیون پیرو از دین های اصلی جهان محسوب می شود، آیین بودا به تدریج از هندوستان به سراسر آسیا، آسیای میانه، تبت،سریلانکا، یمن، آسیای جنوب شرقی و نیز کشورهای خاور دور مانند چین،مغولستان، کره و ژاپن راه یافت.

در حال حاضر مسلمانان کشور میانمار که به مسلمانان روهینگیایی معروف هستند در ظلم و ستم زیادی به سر می برند، بودیان که اکثریت مردم این کشور را تشکیل می دهند با حمایت های ارتش از سال 2012 به اقلیت مسلمان این کشور تاختند و زندگی های آنها را به آتش کشیده اند.

این تاخت و تاز های بودیان افراطی به قدری رسیده است که حدود 4000 مسلمان که کودکان خردسال زیادی در آن وجود دارد کشته شده اند و خانه های زیادی همراه با ساکنانش به آتش کشیده شده است.

رئیس جمهور این کشور که مورد حمایت اسرائیل و آمریکا می باشد نیز به گونه ای افراطی ارتش این کشور را با راهبان بودایی همراه کرده است تا مردم را به خاک و خون بکشد.

قتل عام کودکان و مردم در این شهربه حدی است که دل هر انسانی را خون می کند، کودکان خردسال ،سوخته و بی سر نیز جنایات این شبهه داعشیان که خود را مذهبی و آئینی می دانند را بیشتر بر مردم جهان آشکار می کند.

سازمان ملل که در مقابل این نسل کشی سکوت اختیار کرده و بیشتر کشور های مسلمان دیگر نیز سکوت کرده و یا فقط به یک بیانیه بسنده کرده اند و مسلمانان روهنگیایی نیز در این سکوت مرگبار جان می دهند.

در این شرایط حساسدستگاه دیپلماسی کشور نیز باید با قدرت بیشتری کشور های مسلمان دیگر را با خود همراه کند وفشار زیادی به کشور میانمار وارد کند تا جلوی نسل کشی مسلمانان گرفته شود.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار