آیت الله جنتی در آغاز نشست خبرگان؛

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع مقدس یک نعمت بود که برکات زیادی برای اسلام و انقلاب اسلامی داشته و همچنان دارد و بقایی انقلاب از برکات دفاع مقدس است.

بقای انقلاب از برکات دفاع مقدس است / در پس لبخند های دشمن تیر زهرآگین وجود دارد

به گزارش گلستان 24؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آیت الله احمد جنتی با گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر این فریضه را وظیفه همگان دانست و گفت: "ترک این فریضه الهی چه مصیبتهایی برای مسلمانان از ابتدای اسلام تا کنون بر سر جامعه اسلامی آورده است".ایشان اشاره داشت: همه ما و مخصوصاً مجلس خبرگان وظیفه داریم که در این زمینه کوشا باشیم و از اول اسلام اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شد، مصیبت ها و مشکلات فراوان در طول تاریخ برای مسلمانان به وجود نمی آمد و این فرضیه امر به معروف و نهی از منکر متروک شده که نباید چنین باشد.

رئیس مجلس خبرگان سپس با اشاره به هفته دفاع مقدس تأکید کرد: دفاع مقدس یک نعمت بود که برکات زیادی برای اسلام و انقلاب اسلامی داشته و همچنان دارد و بقایی انقلاب از برکات دفاع مقدس است. شهید حججی ها امروز ثمره دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند.

وی در ادامه به فاجعه میانمار پرداخت و افزود: این جنایات و سکوت مسلمان و برخی دولت های اسلامی دامن خودشان را خواهد گرفت. جمهوری اسلامی با همه توان تلاشی کند از مسلمانان مظلوم در همه نقاط جهان حمایت کرده و خواهد کرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره جایگاه مجلس خبرگان رهبری به نقش اساسی این مجلس در مشروعیت بخشی به نظام و حفظ استمرار رهبری نظام و آرامش جامعه دانست. این مجلس مظهر تام سکینه الهی می باشد.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می خواهد کردستان را تجزیه کنند و از دل آن یک اسراییل دیگر به وجود آورد و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی رسد و ما نیز باید از مردم آن منطقه حمایت کنیم.

مسئولین باید بدانند که در پس لبخند های دشمن تیر زهر آگین وجود دارد که دشمن در موقع اهمال و اعتماد تا نبجا و سستی ها از آن استفاده میکند و برای نابودی مردم و جامعه ما اقدام خواهد کرد و مومن و مسلمان نباید به راحتی فریب بخورد . آیا موافقت نامه الجزایر و بدعهدی آمریکایی ها کافی نبود ؟ آیا نقض های متعدد دیگر آمریکا حتی در انجام تعهدات خود با دیگرکشور کافی نیست برای شناخت این سرطان جهانی؟

امروزه ایران اسلامی خوشبختانه در حوزه بین الملل و منطقه ای در جایگاه رفیعی قرار گرفته اکه این مهم ممکن نبود الا به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جان فشانی و ایثار شهدای گرانقدری چون حججی ها ، همدانی ها و...

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه شهید حججی نشان از آن دارد که اعتماد به غرب و آمریکا نه تنها راهگشا نیست، بلکه افتادن در دام آنان است، اظهار کرد: نباید هیچ وقت به گفته های آنان اعتماد کنیم بلکه باید چشم به جوانان خود داشته باشیم و روی پای خود بایستیم و با تقویت اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این مجلس نهادی برآمده از آرمان های انقلاب است که در قانون اساسی برای تحقق اهداف عالیه نظام تشکیل شده، گفت: فقدان این نهاد می توانست نقیضه بزرگی برای جمهوری اسلامی باشد که با تدبیر امام راحل به بهترین وجه برطرف شد. وی تاکید کرد: وجود مجلس خبرگان برای ادامه حیات جمهوری اسلامی و مشروعیت بخشیدن به آن نقش اساسی دارد و وظیفه بزرگی بر دوش اعضای آن قرار دارد که اصل آن حفظ و استمرار رهبری دینی و انقلابی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار