مهدی خزعلی از فعالان فتنه سال 88 که به دلیل اقداماتش بر علیه نظام و انقلاب از سوی پدرش مرحوم آیت الله خزعلی طرد شده بود رسما بیانیه خوان ضد انقلاب در داخل کشور شد.

"مهدی خزعلی" رسما سخنگوی ضد انقلاب داخل کشور شد

به گزارش گلستان24،​ به نقل از پایگاه انقلاب نیوز،مهدی خزعلی از فعالان فتنه سال 88 که مدتی است پس از گذرندان محکومیتش که به دلیل اقداماتش بر علیه نظام و انقلاب و امنیت ملی از زندان آزاد شده است رسما با ضد انقلاب خارج نشین هماهنگ شد و بیانیه ای را بر علیه نظام و انقلاب خوانده است که عنوان سخنگوی ضد انقلاب در داخل کشور برایش نیاز است به کار برود.

مهدی خزعلی
 
مهدی خزعلی عنصر خود فروخته ضد انقلاب که هر از چندی لب به سخن می گشاید و با عناوین مختلف سعی در مطرح کردن خود دارد در جمع عناصر ضد انقلاب در زیر پرچمی با عنوان سرای اهل قلم بیانیه ای را خوانده است و با توهین و تهمت و دروغ های فراوان به نظام و انقلاب همنوا با دشمنان نظام و انقلاب خواستار عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شده است.
 
حضور همیشه در صحنه مردم ایران و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه و حمله و جو سازی رسانه ای دشمنان نظام بوده و هست و هر بار یکی از عناصر ضد انقلاب خواستار این میشود که مردم در راهپیمایی ها بخصوص 22 بهمن شرکت نکنند و جای تعجب نیست که مهدی خزعلی با این صراحت سخنگوی ضد انقلاب داخل کشور بشود .
 
مرحوم آیت الله خزعلی که عمری را در دفاع از نظام و انقلاب سپری کرد و تا آخرین لحظه عمر محکم و استوار پای انقلاب و نظام مقاومت و ایستادگی کرد ، پس از اقدامات ضد انقلابی و فتنه گری پسرش مهدی خزعلی، با انتشار بیانیه ای رسما از این فرزندش اعلام برائت کرد.

آیت‌الله خزعلی در بخشی از این بیانیه نوشته بود: «مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند. با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.....

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا است و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید...»

گویا مهدی خزعلی فرزند مطرود مرحوم حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی فراموش کرده است که از سوی پدر طرد گردیده و پدر از مواضع او اعلام برائت نموده است و مردم برای یاوه گویی های چنین فردی که حتی برای پدرش هم ارزشی نداشته است سر سوزنی ارزش قائل نیستند و چه برسد که گوش به سخنانش دهند.
 
مهدی خزعلی چندی قبل هم در سایت شخصی اش رسما به پدرش نیز بی احترامی کرده بود و توهین ها و تهمت هایی را به پدرش که یار دیرین امام و رهبری بود نسبت داده بود.

منبع: دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار