سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تأکید شورا بر مبنای زمانی است که برای ثبت نام تعیین کرده و باید از بین این ۵۱ گزینه که رزومه ارائه کردند شهردار انتخاب شود.

شهردار گرگان قطعا از بین ۵۱گزینه انتخاب می شود/هنوز توافقی نکردیم

به گزارش گلستان 24، حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۱ نفر داوطلب تصدی سمت شهردار گرگان هستند که چهار نفر آن زن هستند و اکثر کاندیدا، با سابقه و دارای تجربه و تحصیلات عالی هستند.

 وی ادامه داد: روز شنبه در جلسه شورا، یک سوم از این افراد با رای گیری برای مرحله بعدی انتخاب خواهند شد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که اعضای شورا یک هفته زمان داشتند تا تحقیقات لازم را درباره کاندیدا انجام دهند از ملاقات حضوری چهار عضو شورای شهر با برخی کاندیداها در تهران خبرداد و اظهار کرد: برنامه یک روزه و فشرده ای با هشت نفر از کاندیدا داشتیم و جلساتی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: نشست های حداقل یک ساعته با افراد داشتیم و در مورد رزومه کاری و اهداف و برنامه هایی که می توانند برای گرگان داشته باشند، صحبت کردیم.

ربیعی افزود: در این سفر کاری با کاندیدا آشنا شدیم، در ادامه اگر نیاز باشد با سایر افراد نیز جلساتی خواهیم داشت و با نقطه نظرات آن ها آشنا خواهیم شد تا بتوانیم شهرداری که از همه نظر جوابگوی خواسته های شهروندان باشد را انتخاب کنیم.

وی در خصوص شایعات درمورد انتخاب شدن معاون شهردار سابق برای گزینه شهرداری گرگان گفت: این سخنان شایعه و فضاسازی است، با هیچ کسی تاکنون توافق نکردیم و درحال بررسی رزومه ها هستیم، اگر انتخاب به پایان رسیده بود برای ملاقات با کاندیدا به تهران نمی رفتیم.

ربیعی تصریح کرد: بعد از تاریخ بیست و پنجم شهریور افراد دیگری اعلام آمادگی کردند اما به دلیل گذشتن زمان مقرر نام آن ها را در لیست نیاوردیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این که آیا خارج از لیست اعلام شده شهردار انتخاب می شود یا خیر؟ تأکید کرد: فعلاً تأکید شورا بر مبنای زمانی است که برای ثبت نام تعیین کرده و باید از بین این گزینه ها شهردار انتخاب شود.

ارائه رزومه برای کاندیداتوری شهردار ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که تجربه کاری و توانمندی و تجربه مدیریت شهری داشته باشد و این توانمندی نباید در حد شعار باشد، ما در انتخاب شهردار ریسک نمی کنیم بنابراین ارائه رزومه ضروری است.

وی ادامه داد: حتماً فردی که در سطح گرگان و مردم آن کار کرده باشد انتخاب می شود، باید شهرداری قوی تر از شهردار قبلی داشته باشیم.

ربیعی درمورد نقش داشتن نظرات شهردار سابق در انتخاب شهردار گفت: این قضیه صحت ندارد، ما هیچ ارتباطی با آقای صادقلو نداشتیم و دنبال انتخاب شهردار در شأن مردم گرگان هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که باید در انتخاب شهردار دید وسیعی داشته باشیم، بیان کرد: تأخیری دو هفته ای در انتخاب شهردار بهتر از عملی شتاب زده است، باید با دقت و مطالعه عملکرد و رزومه کاری افراد و دانستن نقطه نظرات آن ها شهردار را انتخاب کنیم.

ربیعی اذعان کرد: اولویت های شهردار به قول هایی و وعده هایی که به مردم داده شده، از جمله پیگیری تله کابین، شهربازی، حل ترافیک شهری و ... برمی گردد، علاوه بر این ها قطعاً ایشان نیز برنامه هایی خواهند داشت.

وی با بیان این که فردی را انتخاب خواهیم کرد که اعتقاد به شورا داشته باشد، گفت: امیدواریم تا پایان هفته آینده شهردار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار