شانتاژ رسانه ای افراطیون جواب نداد؛

در پی انتخاب آیت الله یزدی به سمت رئیس مجلس خبرگان گویی تیم رسانه ای فعالان سبز گلستان که تا پیش از این خط حمایتی خود را روی کاندیداتوری آیت الله نورمفیدی و آیت الله هاشمی استوار کرده بودند دچار سرگیجه شده اند.

سرگیجه گرفتن تیم رسانه ای سبز در استان گلستان در پی انتخاب آیت الله یزدی

به گزارش گلستان 24، تیم فعال رسانه ای سبز در استان گلستان که بعد از انتخاب روحانی مجددا احیا شده و خود را به ریسمان اعتدال گره زده ، از چند ماه پیش طراحی عجیبی برای انتخابات مجلس خبرگان و هیئت رئیسه جدید آن داشته و در خیال بافی های ذهنی خود گزینه هایی را مطرح می کردند که به هیچ وجه در مدل کشوری محلی از اعراب نداشت .

این گروه که در سایت هایی چون گرگان خبر و سرو نیوز و چندین سایت غیر رسمی دیگر مطالب خود را منتشر می نمودند . در ابتدا عنوان کردند که آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان کاندیدای ریاست خبرگان رهبری است و با بیان چندین خصوصیات ایشان و رزومه ای از زمان انقلاب تا کنون ، وی را تا حد ریاست مجلس خبرگان اعتلا دادند . ( تیترهایی مانند : آیت‌الله نورمفیدی و ریاست مجلس خبرگان رهبری ، احتمال نامزدی آیت الله نورمفیدی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری و ... )

آیت الله نورمفیدی به دنبال تعاریف چاپلوسانه نیست

پر واضح است خود آیت الله نورمفیدی شخصیتی متواضع است که هرگز به دنبال چنین تعاریف و تعابیر چاپلوسانه ای نبوده و این سایت ها و افراد ، خودسرانه اقدام به انتشار این مطالب نمودند که گاها با این مطالب سخیف که نه تنها شان آیت الله را بالا نبرده بلکه با دفاع بد ، وجهه و جایگاه مردمی وی را نیز مورد خطر قرار دادند .

البته نویسندگان متوهّم این سایت ها که جدیدا بیشتر هم شده اند در مقالات متعددی چون : " هشدار جدی به هتاکان و قدرت طلبان " ، " آیت الله نورمفیدی هدف جریان افراطی " ، " ولایت پذیری,گفتاری یا رفتاری؟ " ، " افراط گرایی در انزوا " ، "نمایی دیگر از آیت الله " ، " آیت الله نورمفیدی یار امام و امت " ، " وجوب صیانت از حریم نماینده ولی فقیه در استان گلستان " ، " آیت الله نورمفیدی و خطای استراتژیک افراطیون " ، " به بهانه اصولگرایی جلوتر از رهبری حرکت نکنیم " ، " آیت الله نورمفیدی و پارادوکس افراطیون " و " آیت‌الله نورمفیدی و ریاست مجلس خبرگان رهبری " و ... به ابراز احساسات خود پرداخته و با لحنی متملّقانه که در پس آن می توان ریا ، تملّق و طمع باری تمتّعات مادی را مشاهده کرد ، سعی داشتند برخی انتقادات رقبای خود را خنثی کنند .

البته تجربه 36 سال گذشته انقلاب در شرق مازندران و استان گلستان نشان داده که همواره سکوت آیت الله نورمفیدی در برابر حواشی ایجاد شده بهتر جواب داده تا اینکه افراد ضعیفی بخواهند با چند نوشته تخیلی و احساسی از عمری تلاش و مجاهدت وی دفاع کنند . البته از آن طرف آیت الله هم به مردم و گروه های مخالف حتی رقبای سیاسی خود حق انتقاد بدهد و صفوف منتقدین خود را به یک چشم نبیند.

چرا که در این بین بعضی ها واقعا نقد منصفانه دارند ( مانند افرادی که خواهان صف بندی ایشان با سران فتنه هستند ) و برخی هم احیانا به دنبال تخریب ایشان هستند که متاسفانه تا کنون در استان هر گاه انتقاد بجایی هم مطرح شد فعالان رسانه ای سبز با آسمان و ریسمان بافتن و استفاده از کلماتی مانند تخریب و توهین و ... ، خواستند مانع از روشن شدن حقایق و پاسخگویی و مواجهه عالمانه ایشان شوند که البته این زنگارها در گذر روزگار از بین خواهند رفت .

حمایت از هاشمی گزینه بعدی افراطیون رسانه ای گلستان

این تیم فعال رسانه ای در ادامه بعد از مایوس شدن از حضور آیت الله نورمفیدی در انتخابات هیئت رئیسه خبرگان رهبری به دنبال آیت الله هاشمی رفت  تا با مطرح کردن گاه و بیگاه ایشان که ناشی از دستورات اساتید و مشاورین مدیر سایت گرگان خبر بوده سعی داشتند تا از فراموش شدن آیت الله هاشمی جلوگیری کنند و به تداوم سوء استفاده از جایگاه و موقعیت وی بپردازند .

این گروه فعال رسانه ای سبز که روز به روز شفافیت محتوایی و ساختاری بر تارک آنها نقش می بندد و سرخط های ارتباطی آنها گاها در ادارات و مکانهای خاص دیده شده ، در روزهای اخیر منتهی به اجلاس خبرگان رهبری و انتخاب رئیس مجلس خبرگان نیز موج جدیدی به راه انداخته و بیانیه هایی نیز از طرف کانون حزب الله گرگان و جوانان اصلاح طلب و اصلاح طلبان پیش رو و ... در حمایت از آیت الله هاشمی منتشر کرد.

این گروه با سیاسی کردن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شانتاژهای رسانه ای البته همگام با جریان رسانه ای افراطیون اصلاح طلب در سراسر کشور به دنبال جایگاهی بودند (ریاست خبرگان) که بحق شایسته آن نبودند چرا که همگان بعد از فتنه سال 88 فهمیدند که هاشمی نمی تواند فرد شایسته ای برای این سمت مهم و حساس در نظام باشد .

از طرفی مجلس خبرگان رهبری مجمع علمای با تقوا و مومن انقلاب اسلامی است و هیچ وقت بر اساس مشی های سیاسی متداول و حزبی بودن عمل نمی کند . چه اینکه دیدیم آیت الله یزدی به گفته خودش حتی تا شب قبل از اجلاسیه خبرگان نیز کاندیدا شدنش معلوم و قطعی نبوده اما امروز 47 عضو مجلس خبرگان به ایشان برای ریاست یک ساله رای دادند .

این نشان می دهد انقلاب اسلامی بعد از 36 سال به یک تکامل و بلوغ سیاسی و معنوی رسیده و نظام اسلامی ارکان بسیار قوی چون مجلس خبرگان ، شورای نگهبان ، مجلس شورای اسلامی ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، قوه قضاییه ، دولت ، صدا و سیما ، سپاه مقتدر و ارتش سربلند و نیروی انتظامی خستگی ناپذیر را دارد و این نهاد ها در کنار هم یک اتحاد قوی برای سربلندی ایران اسلامی ایجاد کرده اند .

این عده معدود هم که هر روز با نگارش این دست مطالب ذهنی و خیالی و رنگ و لعاب گرفته با ریا ، به دنبال کسب جایگاه و شهرت و یا منافع مادی برای خود هستند ، بدانند مردم به دنبال حقیقت هستند و دیگر زمان سوء استفاده از رسانه ها و فشار بر افکار عمومی و نهادهای نظام گذشته و بهتر است برخی افراد به گذشته خود و راه اصیل انقلاب و شهدا برگشته و توبه کنند و به دامن نظام بازگردند .

از هاشمی سوء استفاده نشود

در اینجا لازم است از زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی جدای از بحث فرزندان و قضایایی از سال 88 به بعد ، بخاطر عملکردش در دوره قبل انقلاب ، زمان پیروزی انقلاب ، دوران دفاع مقدس ، ریاست مجلس ، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تقدیر و تشکر شود و الحق که ایشان در این سالها خدمات زیادی کرد و در مقاطع مختلف خود را در معرض آزمون قضاوت و رای مردم قرار داد اما بنظر می رسد کهولت سن و جایگاه امروزین ایشان دیگر به مردم و نخبگان جامعه مجال نمی دهد تا وی را به عنوان یکی از متولیان پست های حساس نظام انتخاب کنند .

در همین رابطه بهتر است گروه های سیاسی و احزاب منحله و افراطی مدعی اصلاح طلبی و چپ نیز برای رسیدن به نیات و مقاصد شوم خود ، این همه از ظرفیت و جایگاه آیت الله هاشمی سوء استفاده نکنند و برای احیاء ، بقا و تداوم حیات خود از کیسه وی هزینه نکنند و گاها ایشان را در مسیر تقابل با نظام و رهبری قرار ندهند چرا که دود این کار روزی به چشم خود آنها خواهد رفت .  

عماد   محمدرضا پور

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار