منابع موثق خبر دادند اسدالله رازانی استاندار سابق کرمانشاه در یک قدمی نشستن بر کرسی استاندار گلستان قرار دارد در حالیکه عملکردش در کرمانشاه ضعیف و حضورش در گلستان فاجعه بار خواهد بود .

 استاندار سابق کرمانشاه گزینه جدید استانداری گلستان

به گزارش گلستان 24؛ طبق اعلام منابع موثق گویا اسدالله رازانی قرار است به عنوان هشتمین استاندار گلستان معرفی شود ، این در حالیست که در روزهای گذشته برخی اخبار از استاندار شدن مناف هاشمی معاون سابق وزری ورزش و جوانان خبر داده بودند .

اما در داخل استان فضا طور دیگری است و مجمع نمایندگان استان که یک پای اصلی انتخاب استاندار می باشد همگام با گروههای سیاسی و اجتماعی در استان ، ساز استاندار بومی را می زند .

از طرفی حسن روحانی که در دوره دوم بعد از گرفتن رای مردم نشان داده چندان هم حرف آنها در تصمیماتش تاثیرگذار نیست و انتخاب چندین استاندار غیر بومی نشان داد که احتمال دارد در گلستان هم استاندار غیر بومی بیاید .

استاندار غیر بومی فی نفسه عیب نیست و اگر فردی باشد که بتواند امکانات و سرمایه گذاری داخلی و خارجی جذب کند ، برنامه داشته باشد و باعث تحول داری و جلوگیری از فساد شود امری پذیرفتنی و عقلانی است و کسی به جز منفعت طلبان مخالفتی با آن ندارد .

اما "اسدالله رازانی" فردی است عملکردش در چهار سال گذشته در کرمانشاه فوق العاده ضعیف بوده و بسیاری از روزنامه نگاران ، رسانه ها ، گرههای مختلف سیاسی و مردم از اقداماتش ناراضی هستند و طبعا چنین کسی اگر خوب بود و خوب کار می کرد که در همان کرمانشاه نگه داشته می شد .

لذا انتصاب رازانی برای گلستان نمی تواند بسترساز توسعه و تحول شود و لازم است رئیس جمهور فرد دیگری را برای استانداری گلستان در نظر بگیرد .

آنچه مهم است باید در انتخاب استاندار پا را از بومی یا غیر بومی بودن ، اصولگرا یا اصلاح طلب بودن فراتر بگذاریم ، باید این نکته را بدانیم که گلستان عقب ماندگی تاریخی دارد و یک عزم و ارده جدی همگانی می خواهد تا به دوران شکوفایی برسد .

رازانی کسی نیست که این عزم و اراده همگانی را ایجاد کند و خیلی زود گروههای مختلف و رسانه ها با او وارد مجادلات لفظی شده و انرژی استان صرف مسائل بیهوده خواهد شد .

از مجمع نمایندگان استان هم انتظار می رود به گزینه شایسته ، متخصص ، متعهد و دلسوز مردم فکر کنند ، خواه این گزینه بومی و خواه غیر بومی باشد .

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار