تعدادی از مدیران دولت نهم و دهم در استان گلستان با محمود ربیعی معاون جدید استاندار گلستان دیدار کردند.

دیدار محمود ربیعی معاون استاندار با مدیران دولت احمدی نژاد در گلستان!

به گزارش گلستان 24، تعدادی از مدیران دولتهای نهم و دهم که در استانداری گلستان سمت داشتند دیروز با محمود ربیعی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان دیدار کردند .

این دیدار در راستای احقاق حقوق از دست رفته این مدیران صورت گرفته و گفته می شود بیش از 300 میلیون تومان از معوقات بازنشستگی این مدیران به آنها پرداخت نشده است .

این مدیران موضوع عدم پرداخت معوقات خود را از محمود ربیعی جویا شدند و البته رییعی گفت که من تازه آمدم ولی سعی می کنم این موضوع را پیگیری کنم .

گفتنی است استانداری گلستان از پرداخت وجوه پاداش پایان خدمت بازنشستگان استانداری در سال 92 و سنوات قبل خودداری کرده است .

یکی از این مدیران سابق گفت : چند ماهی است که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود به استانداری گلستان مراجعه می کنیم ولی جواب سربالا می گیریم و کسی پاسخگوی ما نیست .

وی گفت : تعدادی از مدیران سابق در دولتهای نهم و دهم احمدی نژاد که مبلغ پاداش پایان خدمت آنها بیش از 300 میلیون تومان است پرداخت نمی شود و ما نمی دانیم استانداری گلستان چرا این موضوع را بررسی نمی کند .

این مقام سابق اذعان کرد: ما شکایت های خود را به مسئولان ارشد انجام دادیم و در همین راستا نامه ای هم به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم نوشتیم که بزودی این نامه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و قطعا از سایر مراجع چون سازمان بازرسی کل کشور هم کمک خواهیم گرفت .

وی تصریح کرد: این نوع نگاه به مدیران دلسوز نظام جز با تسویه حساب سیاسی مدیران دولت جدید در استان گلستان مطابقت ندارد و من امیدوارم جناب آقای دکتر حسن روحانی برخورد قاطعی با مدیران استانی در خصوص این باندبازی و سیاسی کاری داشته باشد .

وی افزود : متاسفانه گفته می شود که حق ما را در شب عید سال 93 به عنوان پاداش در بین کارکنان و معاونان استانی به عنوان کارت هدیه حیف و میل کردند که بزودی تکلیف این قضیه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار