نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سخنان ترامپ نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای بر نام خلیج همیشه فارس وارد کند.

سخنان ترامپ نمی‌تواند خدشه‌ای بر نام خلیج همیشه فارس وارد کند

به گزارش گلستان24، رامین نورقلی‌پور  با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ایلات متحده  آمریکا اظهار داشت: دیگر کشورهای عضو برجام در رد سخنان ترامپ متحد بوده و بر پایه‌بندی به برجام تاکید می‌کنند و حتی دیدگاه‌های وی را محکوم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدگاه ترامپ بر هم زننده برجام نیست؛ اظهار داشت: هر چند ممکن است آمریکا از برجام خارج شود اما جمهوری اسلامی با همکاری کشورهای دیگر عضو 1+5 به همکاری خود ادامه می‌دهد و خللی در روابط بین‌المللی ما ایجاد نخواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به رجز خوانی رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: اظهارات وی به هیچ عنوان مورد تایید مردم ایران و منطقه نیست.

نورقلی‌پور با بیان اینکه سپاه از بدو انقلاب تا کنون خدمات شایان و بی بدیلی را در حفظ انقلاب و نظام داشته است؛ تاکید کرد: مجلس همواره پشتیبان قوی برای سپاه بوده و از این پس نیز خواهد بود و با قدرت برای هرگونه حمایت و کمک آماده است.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، استفاده از نام جعلی خلیج عربی از سوی ترامپ را به شدت محکوم کرد و افزود: ترامپ نمی‌تواند به یکباره نام خلیج فارس را تغییر دهد.

نورقلی پور اظهار داشت: اگر چه برخی از کشورها از این نام جعلی استفاده می‌کنند اما براساس اسناد و مدارکی که از گذشته در سازمان ملل وجود داشته است نام خلیج فارس به اثبات رسیده و به صورت رسمی در مجامع بین المللی استفاده می‌شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سخنان ترامپ نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای بر نام خلیج همیشه فارس وارد کند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار