امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که به هر شکلی به دنبال این هستند که شکاف در مذاهب اسلام را بیشتر و تفرقه ایجاد کنند قطعاً دانسته و یا ندانسته مشغول دشمنی با اسلام هستند.

کسانی که در حال ایجاد شکاف در مذاهب اسلام هستند دشمن اسلامند

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در مراسم "افتتاحیه دوره تمهیدی حج" در جمع علمای اهل سنت اظهار کرد: اگر ما نتوانیم خودمان را به سرعت رشد و تکامل تکنولوژی برسانیم قطعاً ضربه خواهیم خورد ما روحانیون باید عقاید و علومی را از قرآن استخراج کنیم و به مردم تقدیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: روحانیون کاروانها در حج دو وظیفه بزرگی دارند اولی آن که وظیفه عمومی آنان است اینکه فعالیت های که مربوط به اشخاص است را فرا بگیرند. دومی وظیفه آنان بیان استقرار وحدت در بین مذاهی اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: روحانیون باید به این نکته توجه کنند در بیان احکام دین با زبانی لین سخن کنند امروزه شاهد این هستیم برخی ها احکام را طوری بیان می کنند که مردم گمراه و سردرگم می شوند این روش مناسب بیان احکام نیست.

امام جمعه گرگان با اشاره به فعالیت دشمنان برای خدشه به دین اسلام خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان اسلام تمامی ندارد و تلاش آنها بسیار محسوس و ملموس است و نیازی به استدلال ندارد، آنها حتی در لباس اسلام می خواهند لطمه و ضربه ای به اسلام وارد کنند .

وی افزود: روحانیون کاروانها باید در ایام حج که فرصت مناسبی است مردم را از فتنه های دشمن آگاه کنند و در دلهای آنان بصیرت لازمه را ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کسانی که به هر شکلی به دنبال این هستند که شکاف در مذاهب اسلام را بیشتر و تفرقه ایجاد کنند قطعاً دانسته و یا ندانسته مشغول دشمنی با اسلام هستند چه سنی باشد چه شیعه.

نورمفیدی در پایان بیان کرد: اینکه امروز ایران تنها کشوری است از کشور های مظلوم دفاع می کند این امر بر همگان روشن است، ایران همیشه یاور مردم مظلوم بوده و خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار