نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دهکده مقاومت باید به شکل محتوایی انتقال‌دهنده ارزش‌ها باشد و در حقیقت شکل باید فدای محتوا شود.

دهکده مقاومت به شکل محتوایی انتقال‌دهنده ارزش‌ها باشد

به گزارش گلستان24،​​ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان، اظهار کرد: دهکده مقاومت باید به شکل محتوایی انتقال‌دهنده ارزش‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شهدا جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارند، تصریح کرد: شهدا جایگاه ویژه‌ای از منظر اسلام و دین دارند و برپایی دهکده مقاومت در استان گلستان هنگامی ارزشمند است که در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهدا انجام شود.

* برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در استان گلستان در نوع خود کم‌نظیر بود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان درخصوص دهکده مقاومت، ابراز کرد: دهکده مقاومت باید بتواند مسئله و روح مطلب را منتقل کند و در واقع شکل باید فدای محتوا شود و نباید محتوا فدای شکل شود.

نورمفیدی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در استان گلستان در نوع خود کم نظیر بوده است، اذعان کرد: این کنگره بسیار باشکوه و باعظمت برگزار شد که اگر بی‌نظیر نبود قطعا در نوع خود کم نظیر بود.

وی یادآور شد: هنگامی که انسان از دنیا می‌رود پرونده‌اش بسته می‌شود و هیچ کسی از آن دنیا به این دنیا خبری نیاورده است درصورتی که این امتیاز فقط برای شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: خداوند متعال از حالات و شرایطی که شهدا در عالم برزخ دارند اطلاع می‌دهد و می‌فرماید شهدا در نزد من شاد و مفرح هستند که ممکن است مفرح بودن شهدا برای ما قابل درک نباشد.

نورمفیدی با بیان اینکه شهدا پیام آور هستند، اذعان کرد: شهیدان به ما از عالم برزخ و عالم قیامت که عالم خوف و ترس است خداوند از قول شهدا این پیام را می‌رساند.

خبرگزاری فارس: دهکده مقاومت به شکل محتوایی انتقال‌دهنده ارزش‌ها باشد

وی ادامه داد: هر شخصی که راه مقاومت، ایمان و استقامت در راه ایمان را انتخاب کند از هرگونه خوف و غم و غصه‌ای به دور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار