این بار با شلیک ۱۸ گلوله

«عبدل» که همسرش روز سه‌شنبه هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت، می‌گوید بعید است که این یک حمله کور باشد و احتمالا خانه او به عمد هدف قرار گرفته است.

حمله به یک خانواده مسلمان دیگر در آمریکا

به گزارش گلستان 24، به فاصله کمتر از دو ماه از حادثه کشته شدن سه جوان مسلمان در منطقه «چپل هیل» ایالت کارولینای شمالی، این منطقه بار دیگر شاهد تیراندازی به سمت یک خانواده مسلمان بود.

در جریان این تیراندازی که در منطقه «مکلنگبورگ کانتی» کارولینای شمالی رخ داد، همسر یک خانواده مسلمان، به شدت مجروح شده است.

مالک خانه خواسته که در رسانه‌ها تنها با نام «عبدل» شناخته شود. همسر وی به دلیل شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده، تحت مراقبت‌های ویژه است و باید مورد عمل جراحی قرار گیرد.

به نوشته پایگاه خبری «شارلوت آبزرور»، فرد یا افراد ناشناس، اوایل وقت سه‌شنبه دستکم ۱۸ گلوله به سمت خانه‌ای در شرق مکلنگبورگ کانتی شلیک کرده‌اند.

عبدل در مصاحبه با شبکه «WBTV» در مورد این حادثه گفته است: «چرا خانه ما؟ چرا دیگر خانه‌ها هدف قرار نگرفت؟ به نظر می‌رسد که دلیلی وجود داشته که ما هدف قرار گرفته‌ایم. به نظر نمی‌رسد این یک تیراندازی کور بوده باشد.»

وی افزود: «همه ما شوکه شده‌ایم و داریم به این فکر می‌کنیم که چه کسی می‌تواند به ما شلیک کرده باشد؟ آیا انگیزه‌ای داشته است؟ نمی‌دانیم.»

«چاک هنسون» رئیس پلیس منطقه می‌گوید تا زمانی که کسی در این ارتباط بازداشت نشود، نمی‌توان گفت که آیا دلیل این تیراندازی مذهب قربانیان بوده یا نه.

حدود دو ماه قبل هم فردی که بارها نسبت به اسلام و ادیان ابراز تنفر کرده بود، با حضور در خانه یک زوج مسلمان در منطقه چپل هیل، سه نفر را به قتل رساند. چندی بعد نیز «احمد الجمیلی» ۳۶ ساله، که به تازگی از عراق به آمریکا مهاجرت کرده و تنها ۲۰ روز بود که در دالاس اقامت یافته بود، به ضرب گلوله افراد ناشناس، کشته شد. (جزئیات بیشتر)

با وجود حملات مکرری که در ماه‌های اخیر علیه مسلمانان و مراکز اسلامی در آمریکا صورت گرفته، مقامات آمریکایی همچنان تلاش می‌کنند از اهمیت این موارد کاسته و آن‌ها را به دلایلی جز دشمنی با اسلام، ارتباط دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار