علی مطهری، بعنوان افسانه قرن حاضر ایران این روزها حرف های جالبی برای گفتن دارد

شاید زمانی پدر را با نام علی مطهری معرفی کنند!!!

علی مطهری، بعنوان افسانه قرن حاضر ایران این روزها حرف های جالبی برای گفتن دارد :

"کم کم دارد طوری می شود که به جای اینکه بگویند علی مطهری فرزند شهید مطهری، خواهند گفت: شهید مطهری پدر علی مطهری!"

به گزارش گلستان 24 ، جناب علی مطهری بزرگ، گویا قصد دارد بدون تکیه بر نام پدر به زندگی سیاسی خود ادامه دهد و فردی مستقل از دیدگاه مردم و سیاسیون شناخته شود. او که به طور عجیبی در بسیاری از مسائل با پدرش اختلاف نظر دارد به تازگی حرف از شهرت پدرش در پس شهرت خود می زند.

علی مطهری

گویا ایشان دوست ندارند همه بگویند علی مطهر فرزند شهید مطهری است و با این عنوان شناخته و مشهور باشد. البته این دیدگاه آقازاده محترم بسیار ستودنیست چرا که نشان می دهد قصد دارد با خلوص نیت برای انقلاب کار کند و تحت لوای نام پدرش نباشد تا مبادا رانت خواری اتفاق بیفتد و داستانش بشود مانند آقازاده های ا . ه !

احتمالاً به همین دلیل است که آقای مطهریِ پسر به طور معمول سعی دارند تا با نظرات شاز خود توجه تمام رسانه های فارسی و غیر فارسی زبان را به خود جلب کنند! اصولاً حرکت به سمت مخالف بسیار واضح تر است و بیشتر به چشم مردم می آید. دست و پا زدن انسان ها در این رود بزرگ زمان بسیار دیدنیست که چرا عده ای سعی دارند تا به سختی در جهت مخالف حرکت کنند ولی دیده شوند.

"اما من خودم فکر می‌کنم همیشه مردم وقتی احساس کنند فردی به اصطلاح عرف از خودش وجود دارد و می‌تواند گاهی برخلاف فضای غالب بر اجتماع حرکت کند، او را فرد مستقلی می‌دانند. هر چند فرزند شخصیت بزرگی باشد اما برای خود او هم در ذات خودش یک شخصیت قایل می‌شوند. به جای اینکه بگویند فرزند فلان کس است، روی خود او حساب باز می‌کنند. یکی از دوستان به شوخی می‌گفت کم‌کم داردطوری می‌شود که به جای اینکه بگویند علی مطهری فرزند شهیدمطهری، خواهندگفت شهیدمطهری پدرعلی مطهری."

علی مطهری

به هرحال این نوع برخورد جناب مطهریِ کوچک بسیار پسندیده است و احتمالاً قصد دارد تا به مردم نشان دهد که مانند م.ه و ف.ه و... فرزندان ا.ه نیست و برای خودش کسی شده و نیازی به استفاده از اسم پدر ندارد و این پدرِ بزرگوار ایشان است که باید در آن دنیا بگوید فرزند علی مطهری است نه اینکه ایشان در این دنیا بگویند من علی مطهری، فرزند شهید مطهری هستم!

این مسئله زمانی شفاف شد که به حادثه شیراز برخورد کردیم و دیدیم که چطور افراطیون به ایشان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. احتمالاً این افراطیون به ظاهر انقلابی می خواستند به او بفهمانند که ما مطمئنیم که شما فرزند شهید مطهری نیستید بلکه شهید مطهری پدر شماست!

ارسال نظر

  • زهرا
    0

    در تاریخ همیشه از این دست افراد بودن که بجز بدنامی برای پدر ، فایده دیگری نداشتند

آخرین اخبار