ستاره جاوید در گزارشی از یک رقص! در فرهنگسرای نیاوران با عنوان «سیندرلای ایرانی» منتشر کرد.

رقص زنان در فرهنگسرای نیاوران تهران !!

به گزارش گلستان 24، ستاره جاوید در گزارشی از یک رقص! در فرهنگسرای نیاوران با عنوان «روایتی شاعرانه از سیندرلای ایرانی»؛ در روزنامه غربگرای شرق نوشت :«تازه‌ترین تک‌اجرای «هایده کیشی‌پور»، سرپرست گروه شیفتگان دل، روایت سیال و شاعرانه‌ای است از فرهنگ کهن و اندیشه ایرانی که درقالب حرکات موزون بدون‌کلام، با گروهی ٤٢ نفره روی صحنه فرهنگسرای نیاوران رفته است.»

وی افزود :« کیشی‌پور در این تک‌اجرا ، سعی کرده باله‌ای !!! (یک نوع رقص)ساده و هماهنگ با فرهنگ ایرانی به نمایش بگذارد »

گفتنی است "هایده کیشی پور" یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران است که به تدریس انواع رقص های ایرانی و خارجی در داخل کشور می پردازد. علاوه بر آن گروه رقصنده که به سرپرستی وی و دخترش "هدیه" به انجام حرکات موزون می پردازند، در بسیاری از مراسم و به مناسبت های مختلف شرکت کرده است.

به گزارش جهان :« "هایده کیشی پور" که به گفته خود هم دوره و هم کلاس یکی از رقصنده های ایرانی قبل از انقلاب به نام (م.ح) است که در حال حاضر در غرب به سر می برد، کلاس های رقص خود را در نواحی مختلف تهران مانند میرداماد و جردن برگزار و برای هردوره کلاس های خود هزینه های هنگفتی از داوطلبین دریافت می کند. علاوه بر آن برخی از اعضای گروه وی هر از چند گاهی با سفر به یکی از کشورهای خارجی، رقص های جدیدی را آموزش دیده و پس از مراجعت به ایران، این رقص ها را به دختران ایرانی تعلیم می دهند.» / خبرگزاری بسیج

 

ارسال نظر

آخرین اخبار