سحر محمدی با انتشار تصویری از خود اعلام کرد:«در روز جهانی زن، حجاب خودم را کنار زدم تا به جهان اعلام کنم زنان ایرانی نیاز به آزادی دارند... ما را کمک کنید! »

زنان ایرانی نیاز به کمک دارند...به ما کمک کنید!

به گزارش گلستان 24 ، گروه «ماه بانو» که این روزها بحث بر سر تک‌خوانی «سحر محمدی»، عضو تک‌خوان این گروه بالا گرفته بود، با مجوزوزارت ارشاد به لندن سفر کرد و در حال برگزاری یک کنسرت هستند. سحر محمدی با انتشار تصویری از خود اعلام کرد:«در روز جهانی زن، حجاب خودم را کنار زدم تا به جهان اعلام کنم زنان ایرانی نیاز به آزادی دارند... ما را کمک کنید! »

گل بانو

این جملات تقدیم به وزیر ارشاد محترم:

آنجایی که می گفتند ایران است و زنانش پیش از آمدن اسلام به کشورشان پوشیده بودند و ملعبه چشم های ناپاک نبودند، اینجاست!

زنان ایرانی یاد گرفته اند که نجابت خود چشم های هرزه را از خود دور کنند و در مزرعه دنیا تنها حیا را برای خود درو کنند.

زنان ایرانی از مادرشان آموخته اند که زن بزرگ است و نیاز به خودنمایی ندارد، زن می تواند انسان ساز باشد.

ما الگویمان را حضرت زهرا(س) می دانیم. و همه می دانند که زنان ایرانی پیش از ظهور اسلام هم از پرده دری دوری می کردند و بسیار مورد تکریم بودند.

جناب وزیر محترم، شاید صدای زنان به نظر خیلی ها بسیار دلنشین تر از صدای مردان باشد و نباید در هنجره شان حبس شود، اما بدانید که آنها یک درصد اند و ما نود و نه درصد! چطور با خود کنار آمدید که مجوز خوانندگی و بی حرمتی زن مسلمان ایرانی را صادر کردید و رای به آن یک درصد دادید! بی شک در برابر شما نود و نه درصد ایستاده اند و نخواهند گذاشت قداست زن مسلمان در مجتمع بین المللی به خطر بیفتد. هر چند که اگر آن بانو واقعاً مسلمان باشد خودش هم راضی به این کار نمی شود، ولی آقای جنتی این خانم نام تمام زنان ایرانی را در جملات خود بکار برده است و این خیانتی ست به تمام زنان ایرانی! این خانم به اصطلاح روشنفکر آزادی خود را در بی حجابی و خوانندگی و خارج شدن از چارچوب اسلام می داند پس سخن ما با ایشان نیست چرا که راهشان با ما متفاوت است. سخن ما کسی است که به این قشر اجازه می دهد تا در جهان به اسلام توهین کنند.

آقای جنتی، ما از جایی بالاتر خط می گیریم. جایی که شاید تا بحال فکر شما به آن نرسیده باشد که اگر رسیده بود این وضع فرهنگ نبود!

بله، ما از منش مادرمان حضرت خط می گیریم و آزادی را در همین راه می دانیم.

گل بانو

ارسال نظر

  • فاطره
    0

    خخخخخخخ

  • گلشن
    0

    حالا چطور فهمیده اونا یک درصدن و خودشون نودونه درصد؟!!!!!

آخرین اخبار