عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه ایام‎الله 9 دی باید زنده بماند و با کیفیت هرچه بیشتر تکرار شود، گفت: برنامه‎های روشنگری و بصیرتی «9 دی» باید مخالفان نظام را مأیوس و اردوگاه انقلابیون را تقویت کند.

«9 دی» باید مخالفان نظام را مأیوس و اردوگاه انقلابیون را تقویت کند
به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در گفت‎وگو  اظهار کرد: اتاق‎فکر و هیئت اندیشه‎ورز در راستای کیفی‎بخشی برنامه‎های یوم‎الله 9 دی تشکیل شده است، نقطه نظرات نخبگان برای کیفی‎سازی برنامه‎های تبیینی و بصیرت‎زا جمع‎آوری شده است تا شاهد خروجی بسیار مطلوب در برگزاری این برنامه‎ها باشیم.

وی با بیان اینکه تقویم برنامه‎های اجرایی به مناسبت گرامیداشت ایام الله 9 دی تدوین و طراحی شده است، تصریح کرد: در هفته بصیرت از افراد تاثیرگذار در مبانی تحلیلی دعوت خواهدشد تا برنامه ها به صورت اثربخش و منسجم برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه برگزاری یک تجمع فاخر و در شأن نظام و در تراز انتظار می‌تواند مقدمه‌ای برای رسیدن به اهداف مدنظر باشد، افزود: اهمیت 9 دی امسال به مراتب بیشتر از سال‎های قبل است.

احمدی بیان کرد: از لحاظ جامع‎شناختی فاصله کانونی از یک پدیده نباید سبب تضعیف یک پدیده باشد، 9 دی در سال 88 باید زنده بماند و با کیفیت۸۸ تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‎های 9 دی باید باعث تزلزل اردوگاه مخالفان نظام و تقویت اردوگاه انقلابیون شود، ابراز کرد: نباید هرچه به جلوتر می‌رویم شاهد تضعیف برنامه‌های ایام الله 9 دی باشیم بلکه باید شاهد قوت، قدرت و بصیرت عمومی شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: قرار نیست فتنه 88 با سناریوی 88 اتفاق بیفتد قطعا این اتفاق نمی‎افتد در سال 88 قرآن آتش زدند، مسجد آتش زدند، پوسترهای امام راحل را به آتش کشیدند، خیمه‎های عاشورایی را سوزاندند، فتنه گران این شیوه را عملیاتی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: اگر در کشور حسینی، جسارتی به اهل بیت (ع) شود، دشمنان و مخالفان نظام می‌دانند که مردم این مملکت عاشورایی‌اند و تحمل هتاکی به ارزش‌ها را ندارند، ممکن است سران فتنه دست‎شان مستقیما علیه عاشورا نبود اما در کانون فتنه تشویق‎گر بودند، مردم ما یادشان نمی‌رود که چگونه سران فتنه؛ مردم را برای شورش به خیابان‌ها دعوت کردند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دلسوزان نظام برای صیانت از جمهوری اسلامی باید بابصیرت تمام، همواره گوش به فرمان ولایت باشند و یقین کنند که جریان فتنه ۸۸ زخم خورده‌اند و به دنبال نسخه‌های تاریخی و روش‌های مبارزه‌اند و مطمئنا از روش مبارزه سال ۸۸ استفاده نخواهند کرد.

 احمدی بیان کرد: مخالفان نظام اسلامی می‌خواهند این جامعه را استحاله فرهنگی کنند، می‎خواهند از شدت ضعف اقتصادی و فشارهایی که بر مردم آمده، یارگیری کنند که خطرات این اتفاق به عنوان«فتنه خاموش» به مراتب بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار