مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه؛

مقدم فرگفت: دشمن در همه حال به دنبال ایجاد فتنه در کشور می باشد،که حضور مردم با بصیرت ایران این فتنه ها را خنثی کرده است.

حضور مردم در صحنه باطل السحر فتنه های دشمن است

به گزارش گلستان24؛صبح امروز حمید رضا مقدم فر، مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:اگر مردم به هنگام و با بصیرت وآشنایی عمیق به صحنه بیایند،هیچ دشمنی در قبال انقلاب نمی تواند موفق باشد

او ادامه داد:امروز پیام این است  که ما باید هر ساله دور هم جمع بشویم،این حماسه ی مردم ایران است،عظمت این روز یعنی 9 دی به بزرگی و عظمت فهم و بصیرت مردم است.

وی اظهار کرد:ما در طول تاریخ دیدیم هرجا خللی پیش آمده انقلاب های بزرگ دچار شکست شده اند،ولی انقلاب ما چهل ساله شده است،بعد این سال ها چیزی که باعث تدوام  انقلاب شده و خواهد شد وجود رهبری مانند مقام معظم رهبری در درجه اول وبعد امتی و مردمی که با بصیرت از این امام  پیروی می کنند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، تصریح کرد:وجود مردم و اطاعت پذیری از آنها مثل پولاد از این نظام دفاع خواهد کرد و ما هر سال باید دور هم جمع بشویم و این حضور را این بصیرت را و این شناخت معادله دوست و دشمن را مرور کنیم

حمیدر رضا مقدم فر خاطر نشان کرد:فتنه سال 88 در یک کلام فریب بود ولذا مسئولان ما نخبگان و مردم نباید فریب بخورند؛الحمد الله این نماد امروز نشان داده است که درتجمع پر شکوه امروز مردم گرگان و گلستان تنها یک نمونه از تجمعات این چنینی می باشد؛که این خود نشان دهنده حضور مردم در صحنه است.

وی پاسخ به این سوال که چهره فته در حال حاضر چگونه است،گفت:جنس فتنه همان جنس است تنها موضوع عوض شده ،یعنی دشمنی ها تمام نخواهد شد تا زمانی که ما بخواهیم آزاد و مستقل باشیم،و مانند کشور های منطقه مانند عربستان که به ذلت و خواری در اختیار قدرت های بزگ هستند، نباشیم.

مقدم فر در پایان خاطر نشان کرد:تا زمانی که بخواهیم کشوری آزاد،مستقل و مسلمان باشیم همه ی این دشمنی ها هست و تنها راه راحتی ما از این دشمنی ها این است که مردم با بصیرت توی صحنه باشند و این تنها باطل السحر نقشه های دشمن و رمز پیروزی انقلاب می باشد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار