یادداشت//

حسن روحانی به عنوان کسی که دستور رفع فیلتر تگرام را داده است،باید پاسخگوی مشکلاتی باشد که از سوی تلگرام رخ می دهد.

حملات متعدد کانال های تلگرامی معاند به کشور /جوابگوی این حملات چه کسی است؟

به گزارش گلستان24؛یک فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت:در شرایط کنونی مردم به علت فشار اقتصادی و نبودن مدیریت درست بر سیستم اقتصادی و دارائی کشور رنج می برند و نسبت به آن معترض هستند.

دولت حسن روحانی که حدود 5 سال است قدرت کشور را در دست دارد و نبض اقتصاد کشور نیز در دست مدیران وی می باشد، هنوز که هنوزه نتوانسته آن طور که  باید اوضاع اقتصادی کشور را بر وقف مراد مردم برساند که همین مسئله بهانه ای شد برای سوء استفاده دشمن و آشفته شدن خیابان های کشور در دهم دی ماه امسال  که حضور دوباره مردم مانند نهم دی ماه این قائله را ختم کرد.

فیلتر تلگرام در چند مدت گذشته بدون شک نیاز بود، زیرا که  دشمنان و برخی از گروه های معاند در حال تحریک مردم برای شورش های خیابانی بودند وحتی به آنها آموزش ساخت سلاح های ابتدایی را می دادند که این موضوع باعث امنیتی شدن این پیام رسان شده بود.

استفاده از این نرم افزارحداقل در بین مردم ایران به شدت رواج یافته تا آنجایی که حدود دو سوم افراد خانواده ها از این پیام رسان بهره میبرند و عده ای نیز از آن به عنوان یک منبع در آمد استفاده می کنند.

با این شرایط دو گزینه روبروی مسئولین دولت بود یکی رفع فیلتر تلگرام  و توجه به خواسته برخی از مردم و راه دوم پذیرش حملات مکرر دشمن از طریق این پیام رسان به کشور، که حسن روحانی گزینه اول را انتخاب کرد و این نرم افزار را رفع فیلتر کرد.

هم اکنون در این پیام رسان که موجب آشفته شدن وضعیت چندین شهر و اقتصاد کشور شده بود با قدرت بیشتری در حال ضربه زدن به کشور است و دولت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ایستادگی در مقابل حملات نرم این پیام رسان را ندارد.

در روز های فیلتر شدن این پیام رسان مسئولین دولت رفع فیلتر آن را منوط به محدود کردن کانال های معاند توسط  مدیر تلگرام می دانستند که هنوز این اتفاق نیافتاده و مدیر تلگرام هیچ وعده ای در خصوص آن نداده است.

از این پس هر گونه اتفاقی که به علت تحریک مردم در این پیام رسان رخ دهد شخص آقای روحانی باید جوابگو باشد چرا که دیدیم چندین نفر از هموطنان مان جانشان را در آشوب های هفته های گذشته از دست دادند.

ارسال نظر

آخرین اخبار