اخلاق حقوق ضد بشری1

در این مقاله سعی داریم تا به بندها و قانون های مختلف درباره حقوق ضد بشری بپردازیم. به این دلیل که این روزها اخلاق و حقوق ضد بشری در میان کشورهای ثروتمند و ابرقدرت جهان به مراتب طرفدارانی بیشتر از اخلاق حقوق بشری دارد.

تحلیل یک کارشناس مسائل بین الملل و خارج الملل

گلستان 24 : در این مقاله سعی داریم تا به بندها و قانون های مختلف درباره حقوق ضد بشری بپردازیم. به این دلیل که این روزها اخلاق و حقوق ضد بشری در میان کشورهای ثروتمند و ابرقدرت جهان به مراتب طرفدارانی بیشتر از اخلاق حقوق بشری دارد. به هرحال ما هم کارشناس تحلیل مسائل جهان و مریخ و عطارد و ... هستیم و می رویم سراغ تحلیل مسائلی که بیشتر مشتری داشته باشد.

 

مسئله اول در حقوق ضد بشری مسئله مالکیت کشورهاست. هر کشوری که به کشور دیگر حمله کرد و از لحاظ قدرت نظامی بر کشور میزبان می چربید، مالکیت کشور میزبان برای اوست. چرا که قدرتش بیشتر است و قدرت هم همیشه حرف اول را می زند.

مسئله دوم، آمار کشتار در جنگ های تهاجمی است. هر کشوری که بتواند انسان های غیر نظامی بیشتری را در جنگ های نابرابر به کشورهای دیگر بکشد، آن کشور حق وتو در سازمان ملل داشته و می تواند از بمب های شیمیایی و هسته ای در کشتار مردم بی دفاع استفاده کند.

مسئله سوم، مسئله فلسطین است. به طور کلی فلسطین میدانی است برای جولان و سنجش قدرت کشورهایی که علاقه پیوستن به سازمان ملل را دارند. هر کشوری که بتواند در مسئله کاهش نسل و کشتار کودکان غزه بیشتر خودش را نشان بدهد، ابر قدرت محسوب می شود و حق دارد در تمام مسائل داخلی فلسطین و هر کشوری که دوست داشته دخالت کند.

مردم حق و حقوقی

مسئله چهارم، دیکتاتوری است. کشورهای نام برده با خصوصیات بالا باید بتوانند دیکتاتوری را در کشورشان برقرار کنند تا در هنگام حمله به کشورهای دیگر خودشان دچار جنگ داخلی نشوند. بطورکلی باید هر اعتراضی در داخل کشور سرکوب شود و مردم حق اعتراض و انتقاد نداشته باشند. در واقع مردم شان جرات این کار را پیدا نکنند. باید تمام حقوق منحصر در عده ای سرمایه دار باشد و به سایر مردم حق و حقوقی در کشور داده نشود.

مسئله پنجم، اسلام ستیزی است. اسلام دینی است که سیاست هایش کاملاً با حقوق ضد بشری منافات دارد و اصلاً با هم قابل جمع نیستند پس مانعی است در روند رو به رشد استعمارگران و ابرقدرت های مستکبر جهان. کشوری که می خواهد تبدیل به جلاد بزرگ جهان شود نباید در گیر و دار احکام دین اسلام بیفتد.

مسئله ششم،....بگذارید مسئله ششم را بعد از نتیجه تعداد کشتار جنگ جدید چند کشور عربی منطقه علیه یمن بگویم. چرا که احتمالاً باید بندهای جدیدی هم به این حقوق ضد بشری اضافه کنم تا بتوانیم با ادله قانونی پاسخ مخالفین کشتار در یمن را بدهیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار