فرمانده نیروهای نیروهای بسیج مردمی عراق با حضور در محل قتل عام دانشجویان پایگاه هوایی اسپایکر بر ادامه عملیات لبیک یا رسول الله(ص) تاکید کرد.

گریستن فرمانده نیروهای حشد شعبی در قتلگاه اسپایکر + عکس

ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای نیروهای بسیج مردمی (حشد شعبی) پس از آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین عراق به محل اعدام ۱۷۰۰ دانشجوی عراقی رفت که خردادماه سال گذشته به دست عناصر داعش اعدام شدند.

به گزارش گلستان 24 ، این دانشجویان که در پایگاه هوایی اسپایکر استان صلاح الدین عراق دوره آموزشی خود را می‌گذراندند، خرداد سال گذشته مورد هجوم گروه تروریستی داعش قرار گرفتند و در اقدامی وحشیانه قتل عام شدند. همه آن‌ها زیر ۲۲ سال بودند و هنوز دوران آموزشی خود را به طور کامل طی نکرده بودند که به صورت غافلگیرانه‌ای به اسارت درآمدند. برخی گزارش‌ها از اعدام تمامی آنان حکایت دارد و برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که هنوز تعدادی از آنان در اسارت داعش به سر می‌برند.

ابومهدی المهندس پس از حضور در این مکان در کنار رودی که اجساد دانشجویان اسپایکر پس از اعدام شدن در آن انداخته شدند نشست و پس از ذکر مصیبتی که قرائت شد برای قربانیان این جنایت گریست.

وی اعلام کرده که عملیات لبیک یا رسول الله(ص) تا آزادسازی همه اراضی عراق از تروریست‌های داعش ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروهای مردمی عراق افزود: تلاش نیروهای ارتش و مردمی در روزهای آینده برای تثبیت مواضع در بخش‌های غربی استان صلاح الدین است و تلاش می‌کنیم این خط دفاعی تا بغداد تقویت شود و مناطق العوینات در جنوب تکریت و شهر بیجی در شمال تکریت و اطراف پالایشگاه این شهر تا موصل را از حضور تروریست‌های باقی مانده آزاد کنیم. این طرح ما در آینده است و عملیات لبیک یا رسول الله(ص) همچنان ادامه خواهد یافت.

قتلگاه اسپایکر

ارسال نظر

آخرین اخبار