یک غیرنظامی و یک سرباز وظیفه که در حمله هفته گذشته داعش به سیناء به اسارت درآمده بودند به دست جلاد این گروه تروریستی کشته شدند.

ذبح و اعدام سرباز و غیرنظامی مصری + تصاویر وحشتناک (۱۸+)
گروه تروریستی داعش که مسؤولیت حمله هفته گذشته به منطقه شمال سیناء در مصر را بر عهده گرفته دیروز یک سرباز وظیفه و یک غیرنظامی را در این منطقه اعدام و ذبح کرد.

به گزارش گلستان 24، این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی ضمن پخش کردن اعترافات یک سرباز مصری به «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور نیز هشدار داد که بزودی به سرنوشت سربازش دچار خواهد شد.

سرباز مصری خود را «احمد فتحی ابوالفتوح سلام» معرفی کرد و افزود: من از اهالی استان الدقهلیه هستم که در گردان ۳۷ ارتش در منطقه الشیخ زوید در سیناء خدمت می‌کردم.

وی اظهار کرد: به عنوان یک سرباز وظیفه در بخش خدمه تانک و بخش‌های تیربار و دیگر سلاح‌ها انجام وظیفه می‌کردم که در حمله هفته گذشته (۱۳ جمادی) به دست نیروهای داعش اسیر شدم.

احمد فتحی در ادامه گفت: نیروهای داعش به منطقه‌ای که ما حضور داشتیم حمله کردند و با کشتن نیروهای نظامی من را هم اسیر و سلاح‌هایی هم که در آن نقطه بود به غنیمت گرفتند.

این نظامی مصری که از روی نوشته‌‌ای که عناصر داعش در اختیار وی قرار داده بودند صحبت می‌کرد با ابراز تعجب از ارتش مصر که نیروهای کمکی را در زمان حمله داعش به منطقه اعزام نکرده گفت: نه تنها کمکی نیامد بلکه تانک‌هایی هم که در منطقه بودند عقب نشینی کردند و ما را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه افسران ارشد هم جان خود را برداشتند و رفتند و ما تنها ماندیم خطاب به نیروهای ارتش گفت که شما در خدمت چه کسی هستی؟ خدمت اسرائیل یا اسلام؟

احمد فتحی ابوالفتوح سلام به سربازان ارتش مصر توصیه کرد که از ارتش فرار کنند چراکه داعش به سربازهای فراری امان می‌دهد و اگر دلشان خواست می‌توانند در کنار مجاهدان داعش بمانند و بجنگند!

سرباز مصری تاکید کرد که اگر سربازانی که این کار را انجام ندهند و بخواهند با داعش مقابله کنند به سرنوشت من دچار شده و اعدام می‌شوند.

احمد فتحی ابوالفتوح در این فیلم که مشخص بود از روی نوشته‌هایی که داعش برایش آماده کرده سخن می‌گوید در ادامه اظهار کرد: فرماندهان ما می‌گفتند که در منطقه سینا یک سری تکفیری وجود دارد که باید از بین بروند درحالی که اینطور نبود و مجاهدان سیناء می‌خواهند بیت المقدس را فتح کنند اما سربازان ارتش مصر مانع می‌شوند

وی که بغض کرده و قطره‌های اشک از چشمانش سرازیر شده بود در پایان به مادرش گفت تا نگذارد که برادرش «ابراهیم» به ارتش بپیوندد.

در ادامه این فیلم هولناک یکی از جلادان داعش که چهره خود را پوشانده و لباس نظامی بر تن دارد در مقابل دوربین ظاهر شده و رئیس جمهور و نیروهای ارتش مصر را تهدید می‌کند.

در مقابل وی علاوه بر احمد فتحی ابوالفتوح یک شهروند مصری نیز با دستان بسته حضور دارد که جلاد داعش سر وی را از بدنش جدا می‌کند.

سر بریدن شهروند مصری در مقابل چشمان سرباز مصری صورت می‌گیرد و وی نیز با شلیک مستقیم گلوله کشته می‌شود.

 رئیس جمهوری مصر بار‌ها از کشورهای عربی و غربی خواستار کمک برای رویارویی با گروه‌های تروریستی شده است که از سال ۲۰۱۱ در این منطقه رشد کرده‌اند.

به گفته مقامات مصر، ۵۰۰ تن از نیروهای امنیتی و نظامیان مصر از شروع درگیری‌ها در استان شمال سینا در سال ۲۰۱۳ تاکنون کشته شده‌اند.

ارسال نظر

آخرین اخبار