در مراسم مردمی؛

عناصر گروه تروریستی داعش پس از اشغال شهر موصل درشمال عراق، حدود 1700 نظامی عراقی را از پایگاه هوایی اسپایکر به اسارت گرفته و آنان را روز یازدهم ژوئن 2014 با گلوله قتل عام کردند.

پوشش جنجالی دو هنرمند زن در عراق +عکس

به گزارش گلستان 24، "حنان شوقی" و "وفاء الحکیم " دو هنرمند زن مصری به همراه "احمد ماهر" یک هنرمند دیگر برای شرکت در مراسم مردمی به یاد قربانیان کشتار "جنایت اسپایکر" درعراق به این کشور سفر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، حنان شوقی و نیز وفاء الحکیم به دلیل نوع پوشش خود – شبیه به پوشش نظامیان – با انتقادات گسترده در رسانه های مصری روبرو شده و به "حمایت از شیعیان" در عراق متهم شدند.

 


حنان شوقی در واکنش به این انتقادات گفت که "در میان نیروهای داوطلب شیعه عراقی، شهروندان اهل تسنن و شیعه و مسیحی را مشاهده کردم که بدون توجه به مذهب خود عضو این گروه بودند و برای دفاع از وطنی که آن را دوست دارند، درصدد مقابله با داعش برآمدند و هدف من از سفر به عراق، حمایت از وحدت در مقابله با تروریسم بود".

عناصر گروه تروریستی داعش پس از اشغال شهر موصل درشمال عراق، حدود 1700 نظامی عراقی را از پایگاه هوایی اسپایکر به اسارت گرفته و آنان را روز یازدهم ژوئن 2014 با گلوله قتل عام کردند و برخی از آنان را زنده به گور کردند./جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار