انصار حزب الله گلستان در خصوص احتمال سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری و سید حسن خمینی در یادواره یاک 40 هشدار داد.

هشدار انصار حزب الله گلستان در خصوص سخنرانی احتمالی ناطق نوری یا سید حسن خمینی در یادواره یاک 40 !

به گزارش گلستان 24،  انصار حزب الله گلستان اعلام کرد طبق شنیده ها گویا قرار است برای یادواره مرحومان حادثه سقوط هواپیمای یاک 40 که در آن تعدادی از نمایندگان استان گلستان رحلت کردند ، حجت الاسلام ناطق نوری یا سید حسن خمینی سخنرانی نمایند.

به همین خاطر به شورای شهر گرگان و شهردار مرکز استان و بانیان این مراسم هشدار می دهیم که مبادا کاری کنند مجلسی در نظام جمهوری اسلامی مهیا شود تا مثل سال گذشته علی مطهری بیاید و بگوید که رهبری هم قابل نقد است و می توان ولایت فقیه را هم نقد کرد.

همچنین انصار حزب الله در این بیانیه اعلام کرد که با توجه به نزدیک بودن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جدید و شائبه انتخاباتی بودن این یادواره از حضور چهره هایی که قصد حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دارند خودداری شود تا همچنان همگان به قانون اساسی به عنوان میثاق خون شهدا پایبند بمانند.

لذا از فرماندار جبهه رفته و ایثارگر گرگان دکتر یحیی خاکی می خواهیم تا با نگاهی بی طرفانه قضایا را رصد کند و نگذارد از پول بیت المال یادواره ای برگزار شود که پلی برای پرتاب سیاسیون باشد و خون شهدای جنگ تحمیلی پایمال گردد.

انصار حزب الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می کند و به بانیان مراسم هشدار می دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز بوجود بیاید.

والسلام علی من اتبع الهدی

روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان

94/01/30

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار