فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان گفت:دشمن دست گذاشتن بر مقوله نفوذ و انتخاب مسولین وابسته در رده‌های مختلف است که باید هوشیار باشیم و بصیرت و آگاهی تشخیص حرکت نرم دشمنان باشیم.


خواسته دشمن،عبور از انقلاب، ولایت و اسلام قرآن است

به گزارش گلستان 24 ؛ امیر سرتیپ ۲محمد غفاری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ و تیپ ۲۳۰ گفت: هشت سال دفاع مقدس اولین جنگی در تاریخ ایران است که یک وجب خاک به دشمن ندادیم و راهبر دشمنان در قبال ایران بسیار پیچیده و گسترده است که بتوانند باورها، اعتقادات، ادراکات مردم را نسبت به انقلاب، دین و کشور تضعیف و تغییر دهند.

وی ادامه داد: ۳۰راهبرد آمریکا علیه ایران را در سه مولفه است که یکی از آن‌ها تشدید تحریم‌ها و برهم زدن امنیت داخلی طی یک برنامه کوتاه مدت، نمونه حمله تروریستی در بیست و نه فروردین در اهواز بود.

امیر سرتیپ ۲محمد غفاری گفت: تحریک و تشکیل اعتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، خروج آمریکا از برجام و درخواست از کشور‌های دیگر برای پیوستن به این حرکت از دیگر مولفه دشمن است.

وی گفت: سومین مورد، دامن زدن به شکاف‌های داخلی و ایجاد فاصله بین مردم و مسولین و نارضایتی مردم از عملکرد مسولین و زیر سوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرا ن. است.

امیر غفاری با اشاره به اینکه برای خنثی سازی ترفند‌ها و راهبرد دشمن سه وظیفه برعهده ماست گفت: هشیاری در مقابل تحرکات دشمن برای جلوگیری از آسیب و امنیت، رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی و ساده زیستی و عدم وابستگی به نفت و تولید و صادرات غیر نفتی و داشتن تفکر انقلابی، رفتار و عمل انقلابی، و بی توجهی به شبهه افکنی و عملیات روانی و جلوگیری از نفوذ است.

وی افزود:خواسته دشمن، عبور از انقلاب، ولایت، و اسلام قرآن است، در بحث مدیریتی دشمن دست گذاشتن بر مقوله نفوذ و انتخاب مسولین وابسته در رده‌های مختلف است که باید هوشیار باشیم و بصیرت و آگاهی تشخیص حرکت نرم دشمنان باشیم.

انتهای پیام/م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار