فرماندار شهرستان آران و بیدگل: با انعقاد تفاهم نامه ای بین دستگاههای مربوطه، ساخت پست ۶۳ کیلو ولت ویگل این شهرستان سرعت می گیرد

به گزارش گلستان 24  ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با مهندس رسول موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه ای استان اصفهان یکی از نیازها و زیرساخت های توسعه و پیشرفت این شهرستان را تامین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی و خانگی نام برد و گفت: ایجاد پست ۶۳ کیلو ولت ویگل از جمله ضروریات و نیازهای اساسی این شهرستان است.

وی افزود: پست ۶۳ کیلو ولت ویگل در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع با سند اداره و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل ثبت و مراحل ساخت آن از سال قبل شروع شده است.

دکتر بایبوردی پیشرفت فیزیکی پست ۶۳ کیلو ولت ویگل را حدود ۲۰ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر منطقه صنعتی سلیمان صباحی نزدیک به ۴۵۰۰ میلیون ریال و منطقه صنعتی هلال نزدیک به ۳۰ میلیون ریال برای ساخت این پست برق هزینه کرده اند.

وی انعقاد تفاهم نامه همکاری ساخت پست ۶۳ کیلو ولت ویگل مابین فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، شرکت برق منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان را در سرعت بخشی تکمیل ساخت و بهره برداری این زیرساخت مهم ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود صنایع و به خصوص صنعت فرش ماشینی این شهرستان به توسعه همه جانبه دست یابد.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل دارای چهار منطقه صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار نوش آباد، مالک اشتر علی آباد مرکزی و یک شهرک صنعتی موسوم به شهرک صنعتی آران و بیدگل است که بالغ بر ۸۰۰ واحد صنعتی در این چهار منطقه فعالیت می کنند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار