سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: بر اثر وقوع این حادثه آب ۲۰ روستا در شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، گنبدکاووس، آق‌قلا، علی‌آباد و کردکوی قطع شده بود که با تلاش نیروها آب همه این روستاها وصل شد.

آب روستاهای حادثه دیده گلستان در طوفان اخیر وصل شد

به گزارش گلستان 24 ؛  به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، عاشور محمد مرگان‌پور اظهار داشت: بر اثر باد شدید و باران رگباری روز چهارشنبه مورخ 28 شهریور 97 در استان گلستان، تاسیسات 20 روستای تحت پوشش این شرکت دچار حادثه و خسارت شده بود.

وی اظهار داشت: بر اثر وقوع این حادثه آب 20 روستا در شهرستان های گرگان ، آزادشهر ، گنبد کاووس ، آق قلا ،علی آباد و کردکوی قطع شده بود که با تلاش نیروهای آب و فاضلاب روستایی، آب آشامیدنی کلیه روستاهای حادثه دیده وصل شد.

سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تصریح کرد: حجم خسارات وارده به تاسیسات آبفار در حادثه اخیر را شامل 150 متر خط انتقال، 1 دهنه چشمه ،آسیب دیدگی 4 دستگاه فلوتر، تخریب 1 باب حوضچه، خسارت 2 دستگاه تابلو برق و تخریب 12 باب سقف اتاقک های موتورخانه اعلام کرد.

مرگان‌پور ادامه داد: با تلاش نیروهای ستاد و مدیریت امور شهرستان‌ها و با توجه به حجم خسارات وارده عملیات اجرایی بازسازی تاسیسات در کمترین زمان ممکن انجام و پایداری آب شرب سالم و بهداشتی 9252 خانوار با جمعیت 31539 نفر برقرار شد.

وی تصریح کرد: میزان خسارات وارده بر تاسیسات آبرسانی در سطح استان گلستان 820 میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان افزود: در زمان وقوع حادثه و قطع آب علاوه بر روستاهای تحت پوشش این شرکت، دیگر روستاها نیز از خدمات آب‌رسانی از طریق ناوگان آبرسانی سیار بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار