هر دم از این باغ فتنه گری می رسد

مرجعیت فکری فتنه 88 یعنی الهه کولایی قرار است به دعوت جوانان اصلاح طلب پیشرو در روز 6 اردیبهشت ماه به گرگان سفر کند.

 الهه کولایی 6 اردیبهشت به گرگان سفر می کند!

به گزارش گلستان 24، در حالی که شعار سال با محوریت همدلی و همزبانی دولت و ملت نهاده شده وطبعا یکی از الزامات این همدلی و همزبانی درک متقابل نیازهای دولت و ملت می باشد اما می بینیم که برخی از این مولفه ها توسط برخی احزاب و سیاسیون نادیده انگاشته می شود.

خوب بود در این سال سیاسیون هم از وحدت ملت و دولت استقبال کنند و با درک شرایط موجود فضایی را بوجود آورند تا حقوق شهروندی و رضایت ملت جلب گردد.

اما متاسفانه امسال با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم و زیر پا گذاشتن عنصر اخلاق توسط اردوگاه اصلاح طلبان هر دم از این باغ بری می رسد که در تازه ترین رویداد گویا قرار است الهه کولایی یکی از افرادی که در فتنه سال 88 حضور پررنگی داشت به گرگا ن سفر کند.

سفر الهه سبزها به گرگان در شرایطی صورت می گیرد که تنها دو روز از معارفه محمود ربیعی رئیس ستاد میرحسین موسوی در سال 88 به سمت معاونت استانداری گلستان رسیده و گویا این دعوت هم از طرف تشکلی بنام جوانان اصلاح طلب پیشرو صورت گرفته است .

تشکیلات جوانان اصلاح طلب پیش رو یکی از سه تشکلی است که توسط 40 تا 50 جوان اصلاح طلب استان شکل گرفته و چون تعدادشان بیشتر از این نمی شود استراتژی تکثر تشکل ها را در پیش گرفتند تا بهتر دیده شوند .

دبیر این تشکل حسن رضایی می باشد که خود از فعالان فتنه 88 در گرگان می باشد و گویا این برنامه به میزبانی اداره کل محیط زیست استان گلستان در روز 6 اردیبهشت ماه ساعت 16 برگزار می شود.

الهه کولایی کیست؟

الهه کولایی استاد علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، و عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی و شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح طلب است.

او در رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه تربیت مدرس تحصیل کرد و در این رشته دکترا گرفت. سپس مدتی در روزنامه اطلاعات روزنامه‌نگاری کرد و بعد در وزارت خارجه ایران مشغول به کار شد. پس از آن مدیر آموزش و معاون آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران شد و همزمان در چند دانشگاه دیگر نیز تدریس می‌کرد.

الهه کولایی، عضو فعال حزب مشارکت، بهمن‌ماه 1383 سلسله نشست‌هایی را با عنوان «برنامه اوراسیای مرکزی» در دانشگاه برگزار کرد و محصول آن، مرداد 1384 در کتاب «افسانه انقلاب‌های رنگی» به چاپ رسید؛ کتابی که بعدها به عنوان مرجعی برای طراحی پروژه «کودتای سبز» در ایران در اختیار ستاد مرکزی اصلاحات قرار گرفت.

جالب اینکه شخص کولایی نیز با عنوان «مسئول بخش بانوان» در این ستاد حاضر شد و از نزدیک اوضاع را زیر نظر گرفت. روی همین اصل او را یکی از تئوریسین های فتنه 88 می نامند.

الهه کولایی، اوایل خرداد 88، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، در سخنانی از انحصار رسانه‌ای نیروهای انقلاب سخن می‌گوید و مدعی می‌شود: "امروز در کشور انحصار رسانه‌ای انجام‌شده و صدای رسانه‌ها در تمجید دولت است.‌"

کولایی در مورد هاشمی می گوید : "ما نسبت به هاشمی رفسنجانی نیز زمانی او را عالی‌جناب سرخ‌پوش نامیدیم و زمانی دیگر از تمام مردم خواستیم تا به او رای دهند، یک بار می‌گوییم او بدترین آدم است و یک بار دیگر می‌گوییم او بهترین فرد است. این موضوعات به دلیل فقدان برنامه‌ریزی است."

گاف علمی کولایی؛ اقدام غیرقانونی کولایی در ارتقای علمی دو دانشجو

مهرماه سال 1389، در برخی سایتها خبری منتشر شد که به رسوایی علمی کولایی منتهی گردید. الهه کولایی در اقدامی سؤال‌برانگیز با مشارکت چند تن از اساتید همفکر خویش و بدون اطلاع گروه مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در حالی اقدام به برگزاری جلسه صوری دفاع دو تن از دانشجویان کارشناسی ارشد خویش کرد که پیش از این، وی استاد راهنمای دانشجویان مذکور بوده و به لحاظ سیاسی نیز نزدیکی قابل‌توجهی به آنان دارد.

درحالی‌که طبق قانون برای برگزاری جلسه دفاع در مقطع کارشناسی ارشد از زمان تصویب پایان‌نامه حداقل شش ماه باید گذشته باشد، با گذشت تنها کمتر از 3 ماه از تصویب پایان‌نامه یکی از این دانشجویان، به صورت غیرقانونی جلسه دفاعیه از رساله ارشد این دانشجو برگزار شد. این تخلف آشکار در محیط دانشگاه و راهیابی این دو دانشجو به مقطع دکترای در حالی اتفاق افتاد که یکی دیگر از این دانشجویان نیز در آزمون علمی نمره (9-) کسب کرده بود./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار