به دعوت جبهه گفتمان انقلاب ، امام و رهبری وزیر اقتصاد و دارایی دولت دهم به گرگان می آید.

وزیر اقتصاد و دارایی دولت دهم به گرگان می آید

به گزارش گلستان 24، دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد و دارایی برای سخنرانی در جمع جبهه گفتمان انقلاب، امام و رهبری به گرگان می آید این مراسم فردا جمعه 11 اردیبهشت ساعت 14 در بنت الحسین واقع در آفتاب 15 برگزار می گردد.

گفتنی است ؛ سید شمس‌الدین حسینی متولد ۱۳۴۶ در استان مازندران شهرستان تنکابن و دارنده مدرک دکترای اقتصاد در بخش عمومی و بین‌الملل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد است.

وی یکی از دولت‌مردان دولت محمود احمدی‌نژاد است و وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت نهم و دولت دهم در جمهوری اسلامی بوده است.

وی از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۷ به عنوان مدیر کل حوزه ریاست و بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور فعالیت داشت و به طور همزمان از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۷ هماهنگ‌کننده ملی پروژه‌های دفتر عمران سازمان ملل متحد بود.

حسینی همچنین از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۱ دبیر کمیسیون‌های مشترک همکاری ایران با کشورهای کره جنوبی، مالزی در سازمان برنامه و بودجه کشور بود و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به عنوان مدیر کل دفتر بین‌الملل و روابط عمومی وزارت نیرو و دبیر کمیسیون مشترک ایران و قطر در این وزارتخانه فعالیت داشت.حسینی از سال ۱۳۸۱ با انتقال به وزارت بازرگانی به سمت مدیر کل دفتر مطالعات اقتصادی این وزارتخانه منصوب شد و تا سال ۱۳۸۷ در این سمت باقی‌ماند.

وی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ به طور همزمان نایب رییس کمیته برنامه ریزی توسعه صادرات بود و در سال ۱۳۸۵ به عنوان نماینده وزارت بازرگانی در کمیسیون تخصصی شورای بورس معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار