عناصر گروه تروریستی داعش تعدادی از سربازان تیپ دو سواره نظام ارتش یمن را در شبوه به شهادت رساندند.

داعش ۱۴ سرباز ارتش یمن را ذبح و اعدام کرد + تصاویر(۱۸+)

گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه ویدئویی انتشار داد که بنا به اعلام این گروه، سربریدن ۴ سرباز یمن و تیراندازی به ۱۰ نفر دیگر را نشان می‌دهد.

به گزارش گلستان 24 ، گروه تروریستی داعش در یمن پیش از این مسئولیت حملاتی را پذیرفته و فیلمی اینترنتی را در مورد تمرینات نظامی خود منتشر ساخته بود اما این نخستین بار است که در ویدئویی که به شاخه این گروه در استان شبوع نسبت داده شده، قتل و کشتار به نمایش گذاشته است.

گروه تکفیری داعش که در یک فایل ویدئویی از تشکیل «ولایت صنعاء» خبر داده بود سربازان ارتش یمن را در منطقه‌ای که آن را «ولایت شبوه» نامیده ذبح و اعدام کرد.

داعش ضمن درخواست از اهل تسنن برای بسیج شدن علیه «رافضی‌ها» (شیعیان) خطاب به مردم یمن می‌گوید: «با سربریدن به سراغ شما آمده‌ایم،‌ای اهل تسنن! تا کی می‌خواهید در یاری رساندن به برادرانتان سستی کنید؟!!»

در این فیلم مشخص نشده است که این قتل‌ها چه موقع انجام شده اما پیش از اعدام، این مردان در مقابل دوربین حاضر شده و گفتند که سربازان تیپ دو سواره نظام ارتش یمن هستند.

گزارش‌های مطبوعاتی محلی حکایت از آن دارند که ۱۴ سرباز این واحد در اواسط ماه آوریل قتل عام شده‌اند.

این ویدئو که شب هنگام ضبط شده، نشان می‌دهد که این سربازان که جوان هستند روی زمین زانو زده و عناصر تروریستی داعش که نقاب به چهره زده‌اند پشت سر آن‌ها قرار دارند.

در ادامه جلادان داعش اقدام به ذبح ۴ نفر از آنان می‌کنند و بلافاصله ۱۰ نفر دیگر را به ضرب مستقیم گلوله به شهادت می‌رسانند.

در فیلم جنازه‌های چهار نفر که سرهای بریده‌شان روی سینه‌هایشان قرار گرفته بود به تصویر کشیده شده و متعاقباً مردان دیگری نشان داده شدند که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بودند.

15سرباز ارتش یمن را ذبح

ارسال نظر

آخرین اخبار