فعال دانشجویی؛

اگر مسئولین شورای شهر گرگان و شهرداری نمیتوانند برای اصلاح تابلو ها کاری انجام دهند نیروهای انقلابی،مردم و دانشجویان استان آماده هستند نام شهدا را به خیابان ها و کوچه های گرگان بازگردانند.

شهرداری اگر نمی تواند تابلوی های شهر را اصلاح کند خود مردم وارد صحنه می شوند

به گزارش گلستان24؛مجید نادم عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان طی یادداشتی نوشت:در این روزهای سخت اقتصادی عده ای در کشور با نشانه گرفتن فرهنگ، دست روی اعتقادات مردم گذاشتند.

پاک کردن نام شهدا توهین به شهداست؛چه کسانی در کشور به خود اجازه همچین کاری را داده اند؟حذف نام شهدا خیانت به کشور است زیرا اگر شهدا نبودن امروز کشوری هم نبود...

این اقدامات عجیب در برخی از شهرهای استان گلستان به ویژه گرگان هم دیده میشود،اول باید فهمید که چنین کار غلطی از کجا نشات میگیرد و چه کسانی چنین خیانت را کرده اند؟

و دوم دلیل سکوت اعضای شورای شهر و شهرداری و مسئولین بلند پایه استان چیست؟آیا بعد از واکنش مقام معظم رهبری به این موضوع باز هم شاهد سکوت و ادامه حذف نام شهدا هستیم؟ همانطور که ایشان فرمودن:

همه وظیفه داریم نامهای نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد؛ این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد.

البته این تابلو ها در مدیریت های گذشته شهرداری نصب شده است، ولی مردم دارالمومنین گرگان انتظار داشتند تا شهرداری و شورای شهر گرگان به صورت خودجوش به میدان بیایند و این تابلو ها را اصلاح کنند.

یکی از موارد دیگری که از شهرداری انتظار می رفت انجام دهد این بود که حداقل در بلوار های اصلی شهر تصاویر شهدا نصب شود.

جدای از شهدای دفاع مقدس،شهر گرگان دارای شهدای مدافع حرم زیادی است که مورد احترام شهروندان است و نیاز است تا شهرداری از تمثال این شهدای والا مقام جهت زیباسازی شهر استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار