مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان صبح امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، از برگزاری همایش حماسه سازان سوم خرداد خبر داد.

همایش حماسه سازان سوم خرداد در گلستان برگزار می شود

 به گزارش گلستان 24، جلسه هم اندیش و هماهنگی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه های اجرایی استان گلستان صبح امروز در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

سرهنگ عباس حسن نیا ضمن خیر مقدم به نمایندگان محترم ادارات و دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه، به گوشه هایی از عظمت عملیات غرورآفرین بیت المقدس اشاره کرد و افزود: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران اسلامی است و دارای یک محتوای غنی شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن تشریح روند تشکیل ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان گلستان به ریاست استاندار و دبیری این اداره کل گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت المقدس، همایشی تحت عنوان "حماسه سازان سوم خرداد" در تاریخ چهارم خردادماه در کانون فرهنگی تربیتی طه شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

حسن نیا هدف از برگزاری این جلسه را همدلی در برگزاری همایش حماسه سازان سوم خرداد دانست و از کلیه ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان، مساعدت، حمایت و مشارکت هر چه بهتر در برگزاری این مراسم ارزشمند را خواستار شد.

در پایان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها در خصوص اجرای برنامه‌های ستاد هفته دفاع مقدس نهایت همکاری را با دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد داشته باشند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار