یکی از فعالان دانشجوی؛

در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم و نیاز است که مردم پای کار بیایند وافراد فاسد را کنار بگذارند.

امروز بیش از گذشته کشورنیاز به مجلس تغییر و امید دارد/نمیتوانید ملت را برای همیشه فریب دهید

به گزارش گلستان24؛حمید رضا فرشید نیا یکی از فعالان دانشجوی نوشت:با سلام و درود به شیرمردان و دلیران این مرز و بوم که سالیان درازیست برای پیشرفت و تعالی ایران در تکاپو میباشند.

همیشه فکر می کردم کشور رییس جمهور و وزیر و مسئول دانا میخواهد اما امروز فهمیدم که ایران بیش از پیش نیازمند مردم دانا می باشد.

تقریبا دو ماه دیگر مانده به انتخابات یکی از قوا که در راس امورملت است و شهید مدرس در آن قدم نهاده و این بار که بی عرضگی دولت عیان شده و نا امیدی از دولت تمام جامعه را فرا گرفته؛ همان دولتی که هزار تهمت به رقیب زد تا رای بیاورد،همان دولتی که شعار رابطه با آمریکا را سر میداد نه شعار مرگ بر آمریکا!!!

وجالب اینجاست که خیلی از طرفداران و چاکران این دولت همان هایی که باعث و بانی بزرگ شدن پوچ و کاذب این مدعیان دیروزی بودند و بر شیپورامید می دمیدندخاکریز ها و رنگها را تغییر داده و از جمله کی بود کی بود من نبودم استفاده می کنند و توپ بازی دو سر باخت را در زمین حکومت و انقلاب می اندازند تا چند صباحی دیگر نفس کشیده و مردم را چپاول کنند.

البته باید در جواب تفکر پوچ وادادگی وتسلیم جمله معروف امیر کبیر را باید گفت که : (نبردهای زندگی همیشه به نفع قوی ترین ها پایان نمی پذیرد ؛ بلکه دیر یا زود برد با ان کسی است که بردن را باور دارد.

به غیر از خدا ؛ به هر آنچه امید داشته باشی ؛ خدا از همان چیز ناامیدت میکند).

 و در این میانه رهی معیری چه خوش گفت:

کدخدایی همه غم و هوس است

کد رها کن ترا خدای بس است

اعتماد تو در همه احوال

بر خدا به که بر خراس و جوال

و توصیه ای به رییس دولت در چند صباح باقی مانده از عمر دولت کنم و آن این است که آقای روحانی  ترس و طمع را از خودت دور کن وعمامه ات را بالش و عبایت روانداز کن و به لب نانی قانع باش تا هر کجا می روی به راحتی زندگی برایت میسر و راحت باشد،ممکن است بتوانید برخی افراد را برای همیشه فریب دهید، یا همه را برای مدتی، ولی همه را نمی‌توانید برای همیشه فریب دهید.

حسن آقا از کاسه لیسان درگه ات دوری کن چرا که آفت امروز دولت شما همین نوکران و مدعیان اصلاحات اند که فردا پای شما را برای حفظ زندگی نباتی خود می گیرند و به جای عمامه سرتان کلاه میگذارند.

امروز که بیش از پیش نیاز کشور به (مجلس تغییر و امید) احساس می شود،مردم باید تیر خلاص را بر پیکر متعفن لیبرالیسم و غربزدگی بزنند و از ورود افراد ترسو و طمعکار به مجلس جلوگیری کنند.تاشاهد رویش امیرکبیر ها و مدرس ها باشیم.

مردم آگاه باشندکه نمایندگان شجاع فرصت می آفرینند  و نمایندگان ترسوو ضعیف منتظر فرصت می نشینند پس انتخابات در واقع نفس تازه دادن به ملت و تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی می باشد و مردم با حضور خود دشمن را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار