استاندار گلستان در راه ترکستان؛

استاندار گلستان احتمالا بدلیل عدم اطلاع از تحرکات این جریان در استان گلستان و کشور و ظاهرا به دلایل اقتصادی این نشست را برگزار نموده است. اما هر کس این نشست را تدارک دیده است و بررسی لازم را انجام نداده است اولا مشاور امین و خوبی نیست ثانیا با این دست فرمان استاندار را به ترکستان خواهد برد!

نشست استاندار گلستان با فمینیست ها و طیف مسلمان های سکولار ! / چه کسی این چنین مشورت هایی را به استاندار می دهد ؟

به گزارش گلستان24؛یکی از تشکل‌ها وابسته به جریان فمینیست کشور و طراح پروژه موج چهارم ؛ جمعیت زنان مسلمان نو اندیش است. تشکلی وابسته به طیف تجدیدنظرطلب یا مسلمان های سکولار که تحت راهبرد تغییر از طریق صندوق آرا و نفوذ به درون حاکمیت فعالیت های خود را آغاز نمود. همچنانکه در ماده ۳ اساسنامه‌ آن یکی از اصلی‌ترین اهداف خود را «تلاش برای تسهیل حضور زنان در درون حاکمیت» قرار داده است !

 طبیعی است که این جمعیت و وابستگان آن براساس قانون و روندهای قانونی انتخابات قادر به ورود به حاکمیت نیست ؛اما آنان براساس کدام پروژه ای قصد ورود به حاکمیت داشته و دارند!؟

 در همین ارتباط شناخت اعضا و گرایشات تند سیاسی و سوابق آنان ماهیت و اهداف پوششی این جمعیت را بخوبی نشان می دهد؛

 

 الف : فاطمه راکعی دبیرکل این جمعیت که در ماه گذشته طی نشستی با سید محمد خاتمی باغی یک ماموریت انتخاباتی را بر عهده گرفت؛ عضو سابق حزب منحله مشارکت بوده است. حزبی که در کودتای رنگی ناموفق سال ۱۳۸۸  نقش محوری داشت و ده‌ها نفر از سرکردگان آن به جرم مشارکت در این کودتا دستگیر و محاکمه شدند.

راکعی سال‌ها پیش در تایید سکولاریسم و فمینیسم گفته بود: «سکولاریسم به معنای جدایی دین از سیاست به کار می رود و نه نفی دین. اما عده ای همان گونه که در مورد مفهوم فمنیسم، تمامی تعاریف و معانی حقیقی را از آن می گیرند و تنها یک جریان انحرافی از آن را به عنوان فمنیسم مطرح می کنند، سکولاریسم را نیز به ضدیت با دین تعبیر کرده و به تبلیغ علیه آن می پردازند»!! و با سفسطه ای آشکار  بر سکولار بودن خود اقرار می کند که :«من خود همیشه با به خاطر آوردن این گفته مرحوم مدرس که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست به این می اندیشم که به راستی این شعار از آرزوهای بشریت است. اما وقتی که برخی با نام دین، غیر اخلاقی ترین و غیر اصولی ترین شیوه ها را برای حذف رقیب از عرصه سیاست به کار می برند، انسان به این نتیجه می رسد که چه بهتر که دین از سیاست جدا باشد تا با سوءاستفاده برخی به دین لطمه نخورد».

اعضای سابق این جمعیت همچون  آذر منصوری( عضو کنونی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت) ، الهه کولایی(عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه)، فخرالسادات محتشمی پور( استتار یافته تحت زنان کارآفرین ) که در دوره کنونی آن حضور ندارند؛ بیش از همه ماهیت و اهداف شبکه سازی این جریان را برای پروژه تغییر را نشان می دهد.

ب: آذرمنصوری معاون سیاسی حزب منحله مشارکت که در انتخابات اخیر توسط هیات اجرایی انتخابات رد صلاحیت شد  در سال ۸۸ به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی بازداشت و پس از محاکمه در دادگاه به سه سال حبس محکوم شد.او در حوزه زنان و خانواده مخالف سرسخت طرح «جمعیت و تعالی خانواده» که در جهت افزایش جمعیت و تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری تصویب شده است می‌باشد.

وی در این باره ضمن زیر سوال بردن سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گوید:«طی سال‌های اخیر با اعمال سیاست تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و ارائه برخی لوایح به مجلس به‌شدت شاهد تنزل جایگاه زنان در کشور بوده‌ایم. در این شرایط اجرای طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده همین فرصت اندک اشتغال را از دختران و زنان ایرانی می‌گیرد.»

ج : فخرالسادات محتشمی پور که بعد از آزادی شوهرش مصطفی تاج زاده اولین سفر تشکیلاتی اش را به استان گلستان آغاز کرد و در سالهای اخیر به همراه فیروزه صابر ،در گرگان جای پای باز کرده اند ،تحرکات زیر پوستی تحت پوشش کارآفرینی دنبال می کنند که بعد از سفر سال گذشته تمام تحرکات آنان در کشور و استان های مرزی و از جمله استان گلستان تحت رصد و پایش قرار گرفته است که گزارش آن در این یادداشت نمی گنجد.

جمع بندی های موجود براساس مدارک و مستندات انکار ناپذیر بخوبی نشان می دهد که این جریان از سال گذشته تحرکات انتخاباتی خود را با تمرکز بر حوزه زنان آغاز نمودند و در سراسر کشور و از جمله استان گلستان از آزادشهر تا گرگان کلید زده اند که بنا به دلایلی امکان انتشار آن ممکن نیست.

استاندار گلستان احتمالا بدلیل عدم اطلاع از تحرکات این جریان در استان گلستان و کشور و ظاهرا به دلایل اقتصادی این نشست را برگزار نموده است. اما هر کس این نشست را تدارک دیده است و بررسی لازم را انجام نداده است اولا مشاور امین و خوبی نیست ثانیا با این دست فرمان استاندار را به ترکستان خواهد برد!

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار