معاون استاندار گلستان گفت: با راستی‌آزمایی که انجام شده مشخص شد که در استان گلستان ۷۴۰ هکتار حاشیه‌نشینی داریم و باید مسئولان استان به آن توجه کنند.

شناسایی ۷۴۰ هکتار حاشیه‌نشینی در استان گلستان

به گزارش گلستان 24،علی‌اصغر طهماسبی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار گرگان اظهار داشت: این نشست برای تکریم فرماندار سابق سید عباس حسینی و معارفه آقای صفوی که سال‌ها است که در این شهر برای گرگان تلاش کردند، برگزار شده است.

وی تصریح کرد:‌ در بین دو انتخابات و در نخستین جایی که در کشور فرماندار تغییر کرد فرمانداری گرگان بود که با درایتی که داشتند این انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برگزار کردند.

معاون سیاسی‌ و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: ‌به پاس زحماتی که فرماندار سابق گرگان داشتند حکم جدیدی استاندار گلستان برای وی ارائه کرده و از این پس در استانداری خدمت آقای حسینی هستیم.

طهماسبی تاکید کرد: مناسبت‌ها فرصتی است که بتوانیم دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مطرح کنیم‌.

‌معاون سیاسی‌ و امنیتی استاندار گلستان ‌افزود‌‌:‌ باید به حوزه‌های تولیدی کمک کنیم و امید داریم بتوانیم از ظرفیت خود در این مسیر استفاده کنیم،‌ استمرار رویه بیکاری باید کاهش یابد و باید در سال 1397 همه در کنار هم به این مهم بپردازند.

معاون سیاسی‌ و امنیتی استاندار‌ گلستان گفت‌:‌ قبل از سال 1392، 40 هکتار حاشیه‌نشینی در استان گلستان اعلام شده بود و این میزان درست نیست و با راستی‌آزمایی که انجام شد مشخص شد که در استان گلستان 740 هکتار حاشیه‌نشینی داریم و باید مسئولان به آن توجه کنند.

وی به معوقات بانکی،‌ تجمع سپرده‌گذاری و ‌کم آبی اشاره کرد و افزود: ‌سید ابوالقاسم صفوی نیز در سال‌های گذشته تلاش زیادی در پست‌های مدیریتی داشتند و امیدواریم در شهر گرگان موفق باشند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار