از کاظمین تا کرمان؛

پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که بامداد روز جمعه ۱۳ دی در اقدامی تروریستی توسط نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند، صبح امروز یکشنبه ۱۵ دی در اهواز تشییع شد.

جزئیات کامل تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف ایران

به گزارش گلستان ۲۴؛ پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که بامداد روز جمعه ۱۳ دی در اقدامی تروریستی توسط نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند، صبح امروز یکشنبه ۱۵ دی در اهواز تشییع شد.

تشییع پیکر‌های مطهر این شهدا از روز گذشته در عراق آغاز و با حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم شهر‌های کاظمین، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف همراه شد.  شعار‌های «نه به آمریکا»، «مرگ بر آمریکا» و «اخراج تروریست‌های رژیم آمریکا» پرتکرارترین شعار‌های مردم عراق به هنگام تشییع ابدان مطهر شهدا بود.

پیکر‌های مطهر این شهدای گرانقدر که وارد کشور شده، قرار است بعد از تشییع در اهواز، به ترتیب به ۴ شهر مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان برود.

ظهر امروز پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی به مشهد مقدس منتقل خواهد شد و با پایان یافتن مراسم تشییع در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس، پیکر این سردار سربلند عصر امروز به تهران منتقل می‌شود و مراسم وداع با پیکر ایشان از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

خواندن نماز بر پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مقابل مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

 پس از تشییع پیکر‌ها در تهران مراسمی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه برگزار خواهد شد و سپس پیکر حاج قاسم به زادگاهش در کرمان منتقل می‌شود.

/میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار