عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور فرمانده کل سپاه، گفت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مجلس به صورت یکپارچه از سپاه پاسداران حمایت کردند.

حمایت یکپارچه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سپاه در مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد علیرضا بیگی  در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار سلامی در جلسه غیرعلنی با صداقت تمام موضوعاتی که پس از شلیک موشک به «عین الاسد» پیش آمد را بیان کرد.

وی افزود: به گفته سردار سلامی، کشور در شرایط جنگ بوده و تمام حواس سپاه به این بود که برتری استراتژیک داشته باشد تا موشک‌های بالستیک ساقط نشود. علاوه بر این، این موشک‌ها باید به اهداف از پیش تعیین شده اصابت می‌کردند تا مردم عراق به اشتباه هدف قرار نگیرند چرا که نقطه زنی با این موشک‌ها بسیار سخت‌تر از موشک‌های کروز است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد که همه موضوعات شرایط ویژه‌ای را برای کشور و نیروهای مسلح ایجاد کرد که نتیجه‌اش خطای سیستم پدافندی بود که ضایعه بزرگی بود.

علیرضا بیگی گفت: این اشتباه، ضایعه بزرگی بود اما دلیل نمی‌شود که ما فداکاری‌های فرماندهان سپاه پاسداران که تمام عمر خود را صرف دفاع از کشور کردند را نادیده بگیریم و اجازه تخریب آنها را بدهیم.

وی با بیان اینکه از سوی فراکسیون امید، رحیمی جهان‌آبادی در جلسه غیرعلنی سخنرانی کرد، اظهار داشت: او نیز اعلام کرد اجازه نمی‌دهیم سپاه پاسداران مورد آسیب قرار گیرد، چون سپاه نقطه قوت ماست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سردار سلامی با محبت و احترام نمایندگان و تجلیل وکلای ملت از سپاه پاسداران مجلس را ترک کرد.

علیرضا بیگی گفت: در جلسه غیر علنی علاوه بر سردار سلامی، احمد سالک، نماینده اصفهان، حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام، آزادی‌خواه نماینده ملایر و زاهدی نماینده کرمان سخنرانی کردند.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار