امروز، روز اجتماع «سلیمانی ها» است. آنها آمده اند تا به سران استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ترامپ احمق و قمارباز بگویند سردار در قلب آنهاست و راه او را با قدرت ادامه خواهند داد و همچنان منتظر «سیلی های پی در پی» و «انتقام سخت» باشند.

جشن ملی انقلاب| سلیمانی ها آمده اند/ قیام مردم انقلابی در ۵ هزار و ۲۰۰ شهر و روستا

به گزارش گلستان ۲۴؛ حماسه آفرینی ملت انقلابی ایران، در چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، با برپایی راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، با شعار محوری «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» ساعت ۹ صبح امروز در ۵ هزار و ۲۰۰ شهر و روستای کشور آغاز شد.

علی رغم بارش برف و باران و سرمای هوا در بیشتر مناطق ایران، مردم ولایت مدار سراسر ایران اسلامی از نخستین ساعت امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب، با رهبر معظم انقلاب و شهیدان بویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عهدی دوباره می‌بندند.

امروز، روز اجتماع «سلیمانی ها» است. آنها آمده اند تا به سران استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ترامپ احمق و قمارباز بگویند سردار در قلب آنهاست و راه او را با قدرت ادامه خواهند داد و همچنان منتظر «سیلی های پی در پی» و «انتقام سخت» باشند.

۶ هزار خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش خبری می‌دهند.

همچنین بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی و مشاوره ای در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور و ۱۵۰۰ غرفه در تهران از سوی مردم، تدارک دیده شده و خدمات فرهنگی را به دلدادگان انقلاب ارائه می دهند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در طول مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور، بیش از ۲۵۰ کیلومتر امکانات صوتی فراهم و در تهران هم ۱۵ کیلومتر مسیر صوتی پیش بینی شده است.

تهران حال و هوای دیگری دارد

 تهران، پایتخت ایران اسلامی هم امروز حال و هوای دیگری دارد و با وجود سرمای شدید، حرکت رودخروشان ملت وفادار در مسیرهای دوازده گانه به سمت میدان آزادی آغاز شده است.

جای خالی حاج قاسم

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن تصاویر و پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی با عنوان «در بهار آزادی جای سلیمانی خالی» یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

سخنران جشن ملی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. همچنین خانم زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطراتی از پدرش خواهد پرداخت.

خانواده سردار شهید سلیمانی میهمان ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در تهران هستند و با مساعدت خانواده سیدالشهدای مقاومت، از وصیت نامه سردار دل ها رونمایی می شود.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع) میدان امام حسین (ع) خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی (ع) خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (ع) خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد امام سجاد (ع)، خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (ع)، ​فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظامی مافی، آیت الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

رئیس جمهور به دریای راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، از تقاطع خیابان رودکی به آزادی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و به دریای خروشان مردم مومن و انقلابی تهران پیوست.

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای مردم ایران هیچ روزی به عظمت و بزرگی ۲۲ بهمن نیست و اجتماع مردم ایران در سراسر کشور، پرشورتر از هر سال دیگر، نشانگر آن است که مردم برای آزادی و استقلال خود اهمیت زیادی قایل هستند.

وی تصریح کرد: امسال بخاطر آن که آمریکا با اعمال فشار اقتصادی، شهادت سردار بزرگ کشورمان و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها بزرگترین جنایت را علیه ملت ایران مرتکب شده است، حضور باشکوه مردم پاسخ قوی در برابر آن محسوب می‌شود.

خبر انتخاباتی کدخدایی در جشن ملی انقلاب

دکتر عباسعلی کدخدایی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، در جمع خبرنگاران، درباره اعلام نهایی اسامی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آخرین مهلت بررسی اعتراض‌ها است و نظر نهایی به فرمانداری‌ها و وزارت کشور اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: تقریبا ۵۰ درصد از داوطلبانی که برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند، تایید صلاحیت شدند.

ظریف: آمریکایی ها نمی فهمند

دکتر محمدجواد ظریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و هرکس که به مردم تکیه کند و امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد، می‌تواند موفق باشد.

وزیر امور خارجه افزود: موفقیت ما در تکیه بر مردم است. حضرت امام (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و این نشان دهنده آن است که ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم و دنیا هم ناگزیر به تسلیم خواهد بود.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها ۴۱ سال است اشتباه می کنند و مردم ایران را نشناخته اند و منتظرند با فشار، مردم از انقلاب خود کنار بکشند. دلشان را به بحث خانوادگی و هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران می‌افتد، خوش کردند، برای اینکه این آرزوی ۴۱ ساله را ادامه دهند.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: مردم در مراسم بزرگداشت شهید قهرمان سپهبد سلیمانی نشان دادند که در واقع با کسی عهد بستند و برای فردی به خیابان آمدند که آمریکا او را دشمن خود می‌دانست و آمریکایی‌ها باید از این حضور درس بگیرند.

 ظریف افزود: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندوم عمومی بود که مردم به آمریکایی‌ها اعلام کنند کسی که تروریست است، آمریکا است.

حضور فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با مردم انقلابی تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت و با سیل خروشان اهالی خیابان انقلاب همراه و همگام شد.

 لاریجانی به قیام مردم انقلابی پیوست

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

 

سخنرانان جشن انقلاب در سراسر کشور

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس قوه قصاییه در مراسم ۲۲ بهمن مشهد، اسحاق  جهانگیری در زاهدان، محمدباقر نوبخت در گرگان، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات در خرم آباد، آیت الله دری نجف آبادی در زنجان، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها در  یزد، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ایلام، امیر حاتمی وزیر دفاع در رشت، دادستان کل کشور در قم، محسن رضایی در تبریز، سعید جلیلی در ساری، سردار صفوی در بوشهر، آیت الله سید احمد خاتمی در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین کعبی در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام حوزه های علمیه کشور در سمنان، و ... سخنران مراسم ۲۲ بهمن هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار