جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعت و مسئولان مدارس علمیه و روحانیت استان گلستان طی بیانه ایی به حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هسته ای به وی هشدار دادند

علما و ائمه جمعه و جماعت استان گلستان به رئیس جمهور هشدار دادند

به گزارش گلستان 24، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام و المسلمین روحانی

سلام علیکم

ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکاران محترم احتراما معروض می دارد: با عنایت به تاکیدات مکرر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)در خصوص رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای شاهد زیر پاگذاشتن این خطوط و بی توجهی به اوامر معظم له می باشیم که از جمله می توان به مواردی که ذیلا می آید اشاره نمود:

1-عدم توقف یا کند شدن حرکت علمی هسته ای

2-متعارف و غیر فوق العاده بودن روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران

3-مردم و خصوصا نخبگان را در جریان جزئیات مذاکرات قرار دادن

4- مشروط بودن ادامه مذاکرات به عدم وجود شبح تهدید

5- صدور فکت شیست ایرانی در مورد بیانیه لوزان .

متاسفانه علی رغم ادعای دولت مردان مبنی بر اطاعت از رهبری شاهد بی توجهی تامل برانگیز تیم مذاکرات کننده و توجیهات بی اساس آنان هستیم. مردم ونخبگان غیور و ولایت مدار این کشور به تبعییت از رهبر معظم انقلاب و به دلیل یاوه گویی های آمریکایی ها و غربی ها و نیز به دلیل برخی نکات نگران کننده موجود در بیانیه ی لوزان و نسبت به نگارش توافق نهایی دغدغه های جدی دارند.

فلذا ما- امضاء کنندگان ذیل این مرقومه از جنابعالی اکیدا می خواهیم هرچه زودتر مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده را مکلف به اطاعت کامل از اوامر رهبری و رعایت خطوط قرمز هسته ای نمایید. ضمنا دعوت از منتقدان شاخص بیانیه ی لوزان که یکی دیگر از مطالبات صریح رهبری عظیم الشان بوده است علی رقم آغاز نگارش جزئیات، هنوز تحقق پیدا نکرده و بر دلواپسی ها افزوده است.

فراموش نکرده ایم که رئیس جمهور سابق به دلیل یک هفته تاخیر در اجرای فرمان رهبری مورد بغض مردم ما قرار گرفت. امید است با توجه به نامگذاری امسال به سال (دولت و ملت،همدلی و همزبانی)مردم نجیب و غیور ما را در جریان جزئیات مذاکرات قرار دهید و به این نامگذاری راهبردی تحقق عینی بخشید.

جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعت و مسئولان مدارس علمیه و روحانیت استان گلستان/ساجد نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار