نمایندگان احزاب، تشکلهای سیاسی و اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان عصر پنجشنبه هفته گذشته طی نشستی با محمد حسین مقیمی ، معاون سیاسی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری دیدار و گفتگو کردند

پاسخ قاطع سیدمحسن طاهری ،به اظهارات عبدالسلام مهیمنی

به گزارش گلستان 24، در این دیدار آقای عبدالسلام مهیمنی مطالبی را خطاب آقای سید محسن طاهری عنوان داشتند که به همین منظور گفتگویی بشرح  ذیل با ایشان کردیم :

سوال -  همانطور که در رسانه‌های استانی منعکس شد پنجشنبه گذشته در جلسه‌ای که قائم مقام وزیر کشور با تشکلهای سیاسی استان داشت ، آقای عبدالسلام مهیمنی شما را مخاطب قرار داد و گفت : آقای طاهری ! شما که دغدغه فتنه دارید چرا در خصوص تهدید انصار حزب الله نسبت به آقای سید حسن خمینی دغدغه ای ندارید ؟
میخواستیم نظر جنابعالی را در مورد اظهارات آقای مهیمنی جویا شویم .

پاسخ :اولا اینکه ایشان بنده را مخاطب قرار داد و فرصتی برای پاسخگویی نبود ، یک عمل غیر اخلاقی به شمار می آید و شاید اینکه نامبرده را به عنوان آخرین نفر قرار داده بودند یک اقدام برنامه ریزی شده بوده است
ثانیا اینکه یک بیانیه جعلی را که شاید با توطئه دوستان خودشان طراحی شده باشد را مبنای این همه هجمه‌های استانی و کشوری قرار داده اند و حتی در رسانه‌های بیگانه بازتاب پیدا کرده است ، نشان دهنده آن است که آقایان هیچ بهانه واقعی برای تخریب رقیب ندارند و ناچارند با افتراء و روشهای غیر اخلاقی جایگاهی برای خودشان دست و پا نمایند
ثالثا این بنده نیستم که میبایست پاسخ آقای مهیمنی را بدهم بلکه ایشان باید پاسخگو باشند که چطور شما در مقابل هشت ماه فتنه و آشوب گری و زیر پا گذاشتن مقدسات اسلام و نظام‌ و همراهی آشکار فتنه گران با آمریکا و اسرائیل و منافقین در سال 88 ، هیچ دغدغه‌ای جز حمایت از فتنه گران ندارید !!؟ ولی ما باید درمورد یک بیانیه جعلی که هیچ اقدامی در قبال آن از اصولگرایان دیده نشده و بلکه تکذیب و تقبیح شده است دغدغه داشته باشیم ؟!

سوال :علت اینکه آقایان این قدر موضوع بیانیه جعلی را بزرگ می‌کنند و دائما نام آقای سید حسن خمینی را با القابی مانند آیت الله و علامه !! میآورند چیست؟

پاسخ :آقایان در آستانه انتخابات میخواهند با خودزنی و مظلوم نمایی ، بر روی ناتوانی های دولت در حل مشکلات اقتصادی و وادادگی در مسائل هسته‌ای سرپوش بگذارند .
ضمن اینکه بزرگ کردن آقای سید حسن خمینی میتواند در انتخابات آینده برای آنها موثر باشد و لیست های مورد حمایت آقای سید حسن خمینی مثلا مورد توجه مردم قرار گیرد .
متاسفانه مردم ما با همه‌ی احترامی که برای آقای سید حسن خمینی قائل هستند ، هیچگونه سنخیتی بین رفتارهای سیاسی ایشان و خط اصیل حضرت امام خمینی (ره) نمی بینند و خصوصا سکوت ایشان در جریان فتنه را فراموش نمی کنند .
واقعا ایشان به عنوان نوه حضرت امام (ره) در قبال توهین آشکار فتنه گران به تمثال مبارک امام خمینی چه موضعی داشتند ؟
آیا توهین به اصل ولایت فقیه و آتش زدن مسجد و خیمه عزاداری سیدالشهدا (ع) ارزش موضع گیری نداشت ؟!
بنده فکر می‌کنم آقایان اصلاح طلب متاسفانه هنوز مردم ما را نشناخته اند و به سوت و کف چند ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه دل خوش کرده اند .امیدوارم از خواب غفلت بیدار شوند./عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار