رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پیدا شدن جسد سفیر چین در اراضی اشغالی در آپارتمان وی در هرتزلیا خبر دادند.

جسد سفیر چین در اراضی اشغالی پیدا شد

به گزارش گلستان24 به نقل از فارس،‌ روزنامه صهیونیستی جروزالم‌‌پست در گزارشی اعلام کرد که صبح امروز (یکشنبه) جسد «دو وی» سفیر ۵۸ساله چین در اراضی اشغالی در خانه وی در «هرتزلیا» پیدا شد.

طبق این گزارش، یکی از مقام‌های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ضمن تأیید خبر درگذشت سفیر چین اعلام کرد که نیروهای پلیس در حال حاضر در خانه دو وی مستقر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، دو وی در ماه فوریه سال جاری میلادی بعنوان سفیر چین در اراضی اشغالی منصوب شده بود و به همراه همسر و پسر خود در اقامتگاهش در هرتزلیا در تل‌آویو به سر می‌برد.

سفیر چین قبل از انتقال به اراضی اشغالی بیشتر در کشورهای شوروی سابق فعالیت داشت و بعنوان سفیر چین در اوکراین فعالیت می‌کرد.

دو وی در ماه آوریل در گفت‌وگو با روزنامه «Makor Rishon» گفته بود که بعد از قبول سمت سفیری چین در اراضی اشغالی، اواسط فوریه (در بحبوحه شیوع کرونا) به سمت اراضی اشغالی پرواز کرد و به واسطه شیوع کرونا در چین به مدت 14 روز در قرنطینه قرار گرفت و اواخر ماه مارس (اواسط فروردین 99)، استوارنامه خود را دریافت کرد.

هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی درباره این خبر منتشر نشده است و اخبار تکمیلی متعاقباً به این خبر افزوده می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار