سیدمحمد تقی زاده، در پاسخ به سوال گلستان24؛

امروز عده ای سعی دارند از امام (ره) چهره ای لیبرال نسازند و بگویند که ایشان با برقراری رابطه با آمریکا رضایت داشت!

«عده ای سعی دارند از امام چهره ای لیبرال نشان دهند»

به گزارش گلستان24، مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، در جمع کثیری از مردم و مسئولین کشوری، نسبت به تحریف شخصیت ایشان توسط افراد مختلف هشدار دادند.

سیدمحمد تقی زاده، مدیر مسئول پایگاه خبری سلام گنبد و فعال فرهنگی استان، درباره علت تاکید مقام معظم رهبری به این موضوع می گوید: امام خمینی رضوان الله هنگام عزل آقای منتظری به وی فرمودند: تو بعد از من کشور را به دست لیبرال ها خواهی داد و امروز عده ای سعی دارند از امام چهره ای لیبرال نشان دهند.

qqqqqqqq

وی با بیان این که برخی قصد دارند نشان دهند امام راحل به برقراری رابطه با آمریکا رضایت داشت، می گوید: مصادره به مطلوب کردن شخصیت امام قطعا برای عده ای که نگاه مادی دارند، فوایدی دارد.

تقی زاده می گوید: تفکر برخی اشخاص  و تفکر اطرافیانشان این است که کلید حل مشکلات کشور در دستان مستکبران و زورگویان عالم است. می گویند ما نمی توانیم با غرب ستیز کنیم و ناچاریم راه تعامل را انتخاب کنیم. این با اهداف انقلاب در تعارض است.

مدیر مسئول پایگاه خبری سلام گنبد همچنین معتقد است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون همیشه با زیرکی دست های پشت پرده را رو کردند و به مردم هشدار دادند تا خودشان مبانی فکری امام راحل را جویا شوند و فریب نخورند. به فضل خداوند متعال ملت بصیر ایران راه درست را تشخیص می دهند و انقلاب اسلامی را یاری خواهند کرد.

سیدمحمد تقی زاده سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار