پرسش این است که اگر واقعا ریاست آقای روحانی با غیر آقای روحانی تفاوتی در وضعیت کشور ایجاد نمی‌کند، اولا چرا این جریان به مردم وعده‌هایی در حد بی‌نیازی به یارانه داد؟

آیا هر کس دیگری جای روحانی بود، وضع چنین بود؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص مدیریت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: جریان لیبرال، خطی را شروع کرده است مبنی بر اینکه "اگر هر کس دیگری جای آقای روحانی بود، وضع چنین بود". در جدیدترین اظهارنظر، یکی از این آقایان گفته است "اگر شاخ مدیریت اقتصادی هم جای آقای روحانی بود، وضعیت فقط ۵ درصد بهبود می‌یافت".

ناظر به این پروژه سیاسی تبلیغاتی، می‌توان یک پرسش و یک توصیه مطرح کرد.

پرسش این است که اگر واقعا ریاست آقای روحانی با غیر آقای روحانی تفاوتی در وضعیت کشور ایجاد نمی‌کند، اولا چرا این جریان به مردم وعده‌هایی در حد بی‌نیازی به یارانه داد؟ چرا در ایام تبلیغات حتی ۹۶ به جای اینکه بگوید "طرحی داریم که هیچ کس گرسنه نخوابد"، نمی‌گفت که "مردم عزیز ایران، تفاوتی میان روحانی و غیر روحانی نیست"؟ ثانیا چرا مردم را از پیروزی رقیب ترساند؟ ثالثا اگر این تبشیر و انذارها درباره وضع مردم، واقعی نبوده و اساسا همه مشکلات کشور به واشنگتن دی سی برمی‌گردد، این جریان با چه هدفی میلیاردها تومان خرج پیروزی در انتخابات کرد؟ آیا هدف از شرکت در انتخابات، انتفاع مالی ایدئولوژیک از موقعیت دولت بوده است؟ چه کسانی چه نفعی از این هشت سال صدارت برده‌اند؟

اما توصیه اینکه اگر لیبرال‌های ایرانی در همین ادعای خود صادق هستند ‌که تفاوتی ندارد شخص رئیس جمهور و تیم مدیریتی دولت از کدام طیف فکری باشد، مرحمت بفرمایند از هرگونه تلاش برای تصاحب مجدد کرسی ریاست‌جمهوری پرهیز نمایند و نامزدی را برای انتخابات ۱۴۰۰ معرفی نکنند. ان‌شاءالله دولت جوان انقلابی تفاوت دوغ و دوشاب را نشان خواهد داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار