غازچرانی ضرغامی در تبریز+ عکس

به گزارش گلستان 24؛  سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عکسی از غازچرانی خود در کنار یکی از همکاران قدیمی‌اش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی ضرغامی به شرح زیر است:

غاز چرانی! (۹۷/۸/۸)

تصویری که می بینید مناسب ترین عکس از غاز چرانی من و آقای فتح آبادی در تبریز است. البته غازها کمی آن طرف‌تر هستند. اینها اردک اند! آقای فتح آبادی رئیس و استاد من بود و هست! از بیست سالگی که در برنامه رادیویی سپاه، نویسندگی را شروع کردم، ایشان مدیربرنامه بودند. بعدها مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کردند و در همه آنها موفق بودند. فردی انقلابی، برادر شهید، دانشمند، دلسوز و ساده زیست هستند. از ایشان هنوز می‌آموزم. به او می‌گویم الان چه کار می کنی؟ می گوید: غازچرانی! فکر می‌کنم شوخی می کند، بعد که از نزدیک مرغ و خروسها و غازها و مرغابی ها را می‌بینم و توضیحات تکمیلی را می‌شنوم ارادتم به ایشان مضاعف می‌شود.

گربه پشمالو و زیبایی هم با آن ها همبازی است. می پرسم جوجه ها را نمی خورد؟ می گوید: نه! بلکه این جوجه ها هستند که او را اذیت میکنند و دائما به اون نوک میزنند! دلیلش را خانگی بودن گربه و بزرگ شدن او از ابتدای تولد با این فضا می‌داند! باور کنید نمی خواهم همه چیز را سیاسی کنم! ولی هستند کسانی که با نان و نمک دیگران بزرگ می شوند و نمکدان می شکنند! در عرصه مدیریت و سیاست مصادیق فراوانی از آن می‌بینیم.

15155

ارسال نظر

آخرین اخبار