خود شمر و قالیباف، کاندید انتخاباتی باشند، حتما و قطعا گروه موسوم به پایداری، تکلیف شرعی خود را در تخریب باقر فرض می‌گیرد! چرایش اقلا به این متن ربطی ندارد!

چرا رأی به قالیباف؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین قدیانی فعال رسانه ای طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قبل از پاسخ به سئوال، چند کلمه حرف حق بزنم و مشخصا خطاب به بزرگوارانی از قبیل دکتر حداد و کوچک‌وارانی از قبیل خودم که در آستانه‌ی هر انتخاباتی مدام دم از وحدت می‌زنیم! الغرض! گروه پایداری به قول دوستی، قالیباف را فراتر از ساکت چی و حامی چی، رسما امپریالیسم می‌داند! از اول هم واضح بود که تلاش برای وحدت با این گروه، سعی بی‌حاصل است! مثال مسلم این‌که؛ الان اگر شمر... بله!

خود شمر و قالیباف، کاندید انتخاباتی باشند، حتما و قطعا گروه موسوم به پایداری، تکلیف شرعی خود را در تخریب باقر فرض می‌گیرد! چرایش اقلا به این متن ربطی ندارد!

خمینی و خامنه‌ای و سلیمانی و حاجی‌زاده که هیچ، خود خدا هم بیاید و از قالیباف حمایت کند، باز پایداری‌چی هم‌چین می‌گوید؛ «ولی سعید قاسمی، ولی سعید زیباکلام!» آقاجان! دل این‌ها با باقر صاف نیست؛ بی‌خود چرا جامعه را به وحدتی امیدوار می‌کنیم که به‌تجربه ثابت شده محقق نمی‌شود؟

ای خوشا عوض بالا و پایین کردن دل دلسوزان، از همان اول بگویم که ناظر بر سابقه‌ها، وقتی خط‌قرمز پایداری‌چی‌ها روی نام مهم‌ترین نامزد جریان انقلابی یعنی باقر است؛ چه وحدتی؟! والله مخاطب هم تکلیفش مشخص می‌شود! مثالی بزنم؛ صله‌رحم هم مثل وحدت، واجب است ولی وقتی بارها در خانه‌ی فامیلی را زده‌ایم و به داخل راه‌مان نداده، آیا بی‌کلاسی نیست و حماقت نیست که باز هم دق‌الباب کنیم؟! عذرخواهم اما این‌جا ما از گروه پایداری اسگل‌تریم! این گروه دارد رک و راست قالیباف را پس می‌زند و ما در بدترین نوع بی‌کلاسی، هم‌چنان مشغول منت‌کشی! والله پیامبر هم از یک‌جا به‌بعد، صاحب‌رسالت نبود در برابر همه!

می‌بینی جمعی اهل نماز نیستند؛ ۱۰ بار گفتی دیگر! زین‌پس به‌درک! از قضا بهتر است مرز انقلابی‌های واقعی با شعاری، روشن‌تر شود! مرگ یک‌بار، شیون یک‌بار! و اما جواب پرسشی که در تیتر آمده! سالیان آخر حضور باقر در شهرداری مصادف بود با شورای شهر اصلاحاتی اما قالیباف با یک مدیریت درست، اجازه نداد خدمت در حاشیه‌ی دعوا قرار بگیرد، لذا پروژه‌ی امام‌علی متوقف نشد! ۲ سال کار این مجلس با دولت روحانی است! اصرار قالیباف به حضور نامزدهای اقتصادی دقیقا از همین منظر است که خدمت لنگ بگومگو نشود! علیه شیخ بنفش در اینستا هم می‌شود روشن‌گری کرد؛ مجلس فقط محل نزاع نیست و مخ ملت هم دیگر کشش دعوای صرفا سیاسی را ندارد!

ای خوشا دعوایی که اتصال جنوب و شمال شهر را موکول به وهم نکند و الا تو هر روز بگو؛ روحانی حتی قابلیت ... را هم ندارد! خب بعدش؟! مردم صرفا طعنه می‌خواهند؟!

2719334

/مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار