پویانمایی کتاب زندگی با الهام از برخی سنت‌های مکزیک ازجمله "روز مرگ " ساخته‌شده است. در اینپویانمایی با یک مثلث عشقی روبرو هستیم.

پویانمایی‌های "کتاب زندگی " و "غول‌های جعبه‌ای "

این دو پویانمایی که بودجه‌ای متوسط نسبت به سایر پویانمایی‌های موفق گیشه داشته‌اند، توانسته‌اندبار دیگرآمار فروش هفتگی خوبی را از آن خود کنند.

به گزارش گلستان 24 : پویانمایی Book of life"کتاب زندگی"، در دومین هفته اکران خود،9.8 میلیون دلارفروش داشت و بدین ترتیب کل فروش داخلی خود را به 29.9 میلیون دلار رساند. و پنجمین رتبه را در جدول فروش به دستآورد.

هم‌چنین فروش جهانی این پویانمایی به هفده و نیم میلیون دلار رسید که بالغ‌بر سه و نیم میلیون دلاران، به فروش کشور مکزیک اختصاص دارد که پویانمایی بر اساسسنت‌های آن کشور ساخته‌شده است. بدین ترتیب این پویانمایی، توانسته است باوجود بودجه 50 میلیون دلاری، فروشی خوبی را از آنخود کند.

پویانمایی کتاب زندگی با الهام از برخی سنت‌های مکزیک ازجمله "روز مرگ " ساخته‌شده است. در اینپویانمایی با یک مثلث عشقی روبرو هستیم. که دران یکی از طرفین برای به دستآوردن عشقش به چندین دنیای متفاوت سفر می‌کند و همین فضاهای متفاوت، باعث ایجاد فضایی جذاب برای مخاطب شده است.

غول‌های جعبه‌ای

از سوی دیگر، غول‌های جعبه‌ای 900 هزار دلار در هفته گذشته فروخته است و بدین ترتیب فروش داخلیان به 48 میلیون دلار رسیده است و 41.5 میلیون دلار نیز در سطح جهان، فروش داشته است بدین ترتیب باوجود بودجه 60 میلیونی خود، فروشی برابر با 89 میلیون دلار را از آنخودکرده است.

به نظر می‌رسد جدول فروش فیلم‌های آمریکایی به‌ویژهدر حوزهپویانمایی در هفته‌های بعد با تغییری بزرگ روبرو شود زیرا فیلمInterstellar که توسط "کریستوفر نولان " ساخته‌شده است در 5 نوامبر اکران خواهد شد و بعد از آن‌هم تنها در فاصلهدو روز بعد، پویانمایی پرسروصدای دیزنی با عنوانBig Hero 6 اکران می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار