نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه اندیشه های مختومقلی فراغی جاودانه خواهد ماند، گفت: اشعاراین شاعر پرآوازه ترکمن برگرفته از اخلاق است.

اشعار مختومقلی برگرفته از اخلاق است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، غلامرضا منتظری در آیین نکوداشت زادروز مختومقلی فراغی اظهار کرد: اندیشه های و اشعار مختومقلی فراغی برگرفته از قرآن و سعادت انسانی است و لذا می بینیم که در اشعار خود از وحدت و انسجام به سخن می آورد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مختومقلی فراعی برای همه قومیت ها و نژادها است و اقوام ترکمن به داشتن این شاعر پرآوازه به خود می بالند.

منتظری بابیان اینکه باید این مفاخر و مشاهیر کشور بزرگداشت و به خوبی معرفی کنیم، بیان کرد: مشاهیر و مفاخر پشتوانه های اصلی و مستحکم فرهنگ یک کشور به حساب می آید که نباید آنها از ذهن ها فراموش کنیم.

وی بابیان اینکه باید امروز نسل جوان را با این سرمایه های ارزشمند آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: مشاهیر و مفاخر ایرانی یک ثروت ارزشمند برای این کشور به حساب می آید و در ادبیات و هنر ما ستارگان درخشانی وجود دارد که مختومقلی فراعی یکی از این ستارگان است.

 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اندیشه های مختومقلی فراغی جاودانه خواهد ماند، افزود: اشعار این شاعر پرآوازه ترکمن برگرفته از اخلاق است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار