تشییع صبح چهارشنبه

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت:مراسم استقبال از شهید مدافع حرم قاسم غریب عصر فردا سه شنبه و مراسم تشییع وی صبح چهارشنبه ساعت 9:30 دقیقه از مقابل بهداری سپاه نینوا برگزار می شود.

استقبال از شهید مدافع حرم عصر فردا میدان بسیج گرگان

به گزارش گلستان 24، سردار علی جمعه ملک فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با گلستان ما اعلام کرد: پاسدار قاسم غریب اهل روستای سیدمیران گرگان که کادر رسمی این یگان بوده در درگیری با نیروی های تکفیری در ارتفاعات تلمور سوریه به شهادت رسید.

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم قاسم غریب

سردار ملک افزود: شهید قاسم غریب برای دومین بار برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود و این انگیزهآانقدر در وی قوی بود که آرزوی شهادت در حریم اهل بیت در او موج می زد.

وی تصریح کرد: پیکر پاک این شهید بزرگوار فردا سه شنبه 23 تیرماه به گرگان منتقل می شود و ساعت 17 عصر مراسم استقبال از این شهید مدافع حرم در میدان بسیج گرگان برگزار می شود.

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر پاک سومین شهید مدافع حرم استان گلستان روز چهارشنبه 24 تیرماه از مقابل بهداری سپاه نینوا گلستان به سمت گلزار شهدای گرگان انجام می شود.

سردار ملک با بیان اینکه احتمالا پیکر این شهید برای تدفین به روستای سیدمیران منتقل می شود ، تاکید کرد: شجاعت، انگیزه، تخصص کاری،شایستگی ، تقوی  و روحیه وی در حیطه کاری مثالزدنی بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت آرزوی اصلی قاسم غریب بود، بیان کرد: ایشان به معنای واقعی پاسداری بودند که گوش به فرمان ولی امر مسلمین داشته و روحیه جنگنجویی و شدت علاقه وی برای رفتن به سوریه نشان از علاقه فراوان وی به اهل بیت داشت.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

  • محمدرضا ساورعليا
    0

    دوست دار شهيد قاسم غريب وهمرزمانش هستيم وبايد پاسدار خون شهدا باشيم وهيچ موقع از خط ولي مسلمين خارج نشيم شهيدان هميشه زنده اند روحشان شاد

آخرین اخبار