شهروند ۷۱ ساله عراقى که قصد سفر به ایران برای درمان بینایی خود را داشت در تشرف به حرم مطهر امام اول شیعیان شفا یافت.

شفا یافتن چشمان یک زائر در نجف +عکس

به گزارش گلستان24، یک زائر عراقى کهنسال که براى درمان چشمان خود قصد سفر به ایران را داشت ساعاتى پیش از سفر در پیشگاه بارگاه مطهر حضرت امام علی(ع) شفا یافت.

«جبار حسین الزبیدى» شهروند ۷۱ ساله عراقى از اهالى شهرستان الخالص در استان دیالى به منظور درمان بینایى خود در ایران به شهر نجف آمد تا از طریق فرودگاه نجف به ایران سفر کند. وى ساعاتى پیش از رفتن به فرودگاه براى زیارت و عرض ارادت به حضرت امیرالمؤمنین(ع) به بارگاه مطهر شرفیاب شد اما در کمال ناباوری کرامت و عنایت حضرت امیر شامل این زائر با ایمان شد و چشمانش به برکت این امام بزرگوار شفا یافت.

این زائر شفا یافته در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان حرم امام علی(ع) گفت: امروز براى سفر به ایران و درمان بینایى خود بلیط تهیه کرده بودم و ساعاتى قبل از رفتن به فرودگاه به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین(ع) رفتم. وقتى روبه روى ضریح مطهر رسیدم به شدت گریه کردم و از امام شفاى چشمانم را طلب کردم. وقتى از حرم بیرون آمدم به یک مغازه صرافى رفتم تا براى سفر و هزینه درمان پول ایرانى تهیه کنم. وقتى مشغول شمارش اسکناس‌ها بودم متوجه شدم چشمانم شفا پیدا کرده است.

حاج جبار الزبیدى براى تشکر از حضرت امام علی(ع) و عنایت ایشان مجددا به حرم مطهر بازگشت و علی‌رغم شفاى چشمانش تصمیم گرفت براى زیارت حضرت على بن موسى الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به ایران سفر کند.

شفا یافتن چشمان یک زائر در نجف عکس

شفا یافتن چشمان یک زائر در نجف +عکس

ارسال نظر

آخرین اخبار