استاندار گلستان با انتشار بیانیه ای از مردم شهید پرور استان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص استان دعوت کرد

دعوت استاندار گلستان از مردم برای حضور در مراسم تشیع پیکر شهدای غواص کربلای ۴

به گزارش گلستان 24 استاندار گلستان با انتشار بیانیه ای از مردم شهید پرور استان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص استان دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

دعوت استاندار گلستان از مردم برای حضور در مراسم تشیع پیکر شهدای غواص عملیات کربلای ۴ در استان

در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس، دوران ایثار، درایت و وحدت مثال زدنی امت اسلامی بود و ایرانیان توانستند مدلی از همگرایی و عزم و اراده ی ملی را در دفاع از سرزمین خود به نمایش بگذارند.

یقیناً تمامی رزمندگانی که خالصانه و با افق روشن شهادت و دفاع از میهن خویش پای به کارزار دفاع مقدس نهاده بودند، شایسته ی تکریم و دارای جایگاهی رفیع هستند و در این میان شهدا مومنینی وارسته بودند که جان خود را در طَبَق اخلاص نهاده و عند ربهم یرزقون شده اند.

حال پس از سال ها پیکر پاک شهیدان غواص که ناجوانمردانه به شهادت رسیده اند به آغوش ملت بازگشته، و این دُر دانه های دست بسته جهت تشییع به شهرهای استان آورده می شوند، از مردم شریف، شهید پرور و غیرت مند گلستان می خواهم با حضور ارزشمند خود بدرقه گر این بزرگواران باشند.

بی تردید تشییع پرشور و شعور این شهیدان والا مقام برگ زرینی بر افتخارات نمامی گلستانی هایی است که پیش تر جهت سرفرازی این مرز و بوم ۴ هزار شهید را تقدیم این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

 

حسن صادقلو

استاندار گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار