بازیگر نقش زن فیلم شوشانا، بی. رابرت، که شخصیت مرکزی این کلیپ است، به‌صورت مخفیانه ویدئویی از خود طی ده ساعت پیاده‌روی در نیویورک سیتی و مزاحمت‌هایی که در طول این پیاده‌روی برای وی ایجاد کردند تهیه نموده و آن را در سایت یوتیوب قرارداد.

آزارها به خانمی که سوژه شد+فیلم

 کلیپی کوتاه از آزارهای خیابانی که چندی پیش در سایت یوتیوب قرار گرفت؛ به‌سرعت در فضای مجازی جنجال‌برانگیز شد و توجه میلیون‌ها مخاطب را به خود جلب کرد.

به گزارش گلستان 24 :‌بازیگر نقش زن فیلم شوشانا، بی. رابرت، که شخصیت مرکزی این کلیپ است، به‌صورت مخفیانه ویدئویی از خود طی ده ساعت پیاده‌روی در نیویورک سیتی و مزاحمت‌هایی که در طول این پیاده‌روی برای وی ایجاد کردند تهیه نموده و آن را در سایت یوتیوب قرارداد. 

وی در مصاحبه‌ای با رادیو ملی آمریکا در خصوص تهیه‌ی این کلیپ می‌گوید: من به‌هیچ‌عنوان احساس امنیت ندارم. بنده به‌شخصه بارها مورد آزارهای خیابانی، تیکه پرانی‌ها و حتی آزارهای جنسی بوده‌ام به همین دلیل زمانی که نهاد Hollaback ( نهادی با اهداف کاهش آزارهای خیابانی ) برای پروژه‌ی خود نیاز به بازیگر داشت، برای همکاری اعلام آمادگی کردم. 

وی اضافه می‌کند: آزارهای خیابانی که در ویدئو مشاهده می‌کنید، تجربیاتی واقعی و هرروزه هستند و تنها منحصر به من نیست. صرف‌نظر از اینکه چه لباسی به تن کرده باشید و یا چه واکنشی نشان بدهید، این رفتارها تمامی ندارد و من هرروز با چنین رفتارهایی از سوی سیاه‌پوستان، سفیدپوست‌ها، آمریکای لاتینی‌ها، آسیایی‌ها و غیره مواجه می‌شوم.

ازارزنان

این ویدئو واکنش‌های بسیاری در پی داشته است و افراد متعددی در ذیل این ویدئو نظرات خود را به اشتراک گذاشته‌اند. جالب است که در کشوری با ادعای توجه به حقوق زنان و آزادی و برابری؛ هنوز بسیاری از افراد در نظرات خود به وی توهین کرده و طرز پوشش او را دلیل بر آزارهای جنسی دانسته‌اند.

در این کلیپ پیاده روی دختر 5 ساعت با حجاب و 5 ساعت بدون حجاب را مشاهده فرمایید

دانلود 

ارسال نظر

آخرین اخبار